måndag 23 maj 2011

Inneboende

hej igen...
Måste bara få dela med  mig av min
UNDERBARA
FÅGELHOLK!!!!




Det är en tjej i sthlm som är så otroligt duktig!
Hon har alltså HANDGJORT denna underbara skapelse...
TILL MIG =))))!
Tack snälla söta GELA!!!!

Hennes underbara blogg

Jag hade så småningom tänkt att hänga ut den i min lilla EK på gården...
Men just nu så hänger den här inne i mitt vardagsrum...
Det är nämligen så att den har REDAN fått en >HYRESGÄST<


Så TACK SNÄLLA Gela....den e helt underbar!
vet inte ur jag ska kunna tacka dig NOG!
Kram i massor till dig...
Och till er andra!
Ha en fortsatt skön måndag!

6 kommentarer:

Gela sa...

Tack du goa underbara för de värmande orden. Jo jag snöade visst in på virkade fågelholkar ett tag. Nu är det dags för toppar till barna imorgon lär vår kära M få se en av dom. Jätte lätta att göra. äh kommer på bloggen imorgon. Och trädgårdsland ett stooooort tips, bygg på höjden samla ris och lövavfall och annat skit och gör en rabatt av det, gamla tidningar i botten bara så skall du se att vips så har du en rabatt. Man kan ju använda vad som som kanter takpannor, tegelstenar gamla plankor ja lite vad som. man tager vad man haver du vet.
Du när du har vägarna förbi här så kom in vet ja. Skulle va kul att ses kanske du får syrran med dig också.
Stor kram Gela

m i l l a h . s e sa...

Nämen jösses så söt!!! *VILL HA*
Ska genast tassa vidare till bloggen.

Ha det bäst å hoppas lilla loppan mår bättre nu! Kram :O)

Hammarsbacken sa...

Underbar fågelholk. Klart ovanlig. Den kommer nog få många fler hyresgäster om du hänger ut den :) Angående upphängningen av fönsterluckorna så satte vi fast dem med stora gångjärn. Ja, du ser om du klickar på bilden så den blir större. Jag ska måla gångjärnen vita också så de smälter in bättre. När man har gångjärn kan man ju stänga till dem om man skulle vilja det.
Kramelikram.

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla..va gullig du är..:)

Åhh så söt den var..jättefin:)

Ha en fin kväll
Kraam Ssuanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Oj hur kan man göra något sådant?! Verkar mycket svårt. Så söt när lilla pippin tittar ut!

Vilka fynd du har gjort igen! Fyndfia!!

Kram Susanne

zockervadd sa...

Vilken fin:-)!!!! Mysigt med en liten hyresgäst oxå... Ha en tokhärlig dag bästa du.KRAMIS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...