måndag 23 maj 2011

Jamendåså!

Hej igen...
Verkar som det har fixat till sig nu ?!!
Passar på att lägga in lite bilder då...,så ni får se min söndag i bildbevis =):

Titta...Jag hade redan dom stora paren..
..så hade jag sån tur att springa på identiska ,fast mindre=).
Tian st istället för 45 st..ME LIKE!
Men nu e jag ju pa jakt efter en till utav den nedersta sorten..;).Det fans ju bara 1 utav den ;):

Den här lilla skyffeln fick jag ge nån kr för.
Och jag har ju alltid önskat mig en "provdocka".
Nu e ju inte jag som alla andra;)..SÅ jag börjar med...
TADAAAAAAAAA,hahah


HUVUDET!!
För det är ju det som e huvudsaken!!Haha..
Även detta för nån krona..HATTEN gratis =)



Detta underbara album,var det dyraste ..40 kr..,ja menar!!
Fullt med fotografier...*ryser av välbehag*



5 kr st..alltsåååå

Äntligen ägarinna av en gammal hederlig HUSQVARNA!
20 spänn..jag åkte hem och böt kontakt..och den FUNGERADE perfekt!!
Lyckliga jag=).
(kulramen kom oxå med hem..som en del andra leksaker (gratis)



och en kasse full med kläder GRATIS!!
Alltså man nästan skämms,när man kan fynda nått så hemskt mycket fint.
Men HANNA ville nog helst bli av med ALLT igår,nu inför flytten sin!
Jag hade kunnat norpa åt mig mer därtill..,men nånstans finns en gräns för HUR man plockar åt sig ;)..
Ja det här var EN DEL utav fynden igår...
Men visst hade jag en bra söndag ;))!

kraaaam

5 kommentarer:

freddesvitahem sa...

Söta rara fynd du fyndat. Härligt att symaskinen funkade efter du "böt" kontakt (bytte)
Kram Fredde

Hammarsbacken sa...

Men jösses amanda, jag säger då det. Jag tycker att jag brukar fynda. Men där lyckas nog du bättre. Albumet var ju helt underbart. Ett sånt kan man ju bara drömma om att springa på. Nej, jag får nog ta en loppistur till Dalarna i sommar... Jodå, Ockelbo ligger inte så långt från mig. Jag är dålig på avstånd men det kan väl röra sig om 4-5 mil någonting. Ha en bra dag. Kram Sonja.

zockervadd sa...

Meen jisses vilka fynd...igen! Härligt Anna..
Jag fick inget mess, har du rätt nummer? Hade nog inte hunnit dit iallafall, för det var full fart hela lördagen. Men nu önskar jag ju att jag hunnit klämt in det, när man ser alla dina underbara fynd!!!!
KRAAAM

Liza sa...

Oj så mycket fint!
Nu vill jag oxå åka på loppis! =)

Ha en bra dag!

Kram Liza

anita_senorita sa...

har en provdocka til salu om du er interesserad :) Kolla inn den på min blogg:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...