torsdag 20 januari 2011

hjärtfladder

Ännu en natt med hjärtfladder och ångest!
Fattar inte vad det kommer av!
Trodde att jag fått bukt på det hela,
men NÄE då! =(.
Det är så fruktansvärt otäckt att jag får ångest och panik,när det händer!
Har varit till läkare,,,,
meeeeeeeen,
som vanligt får man inte direkt den hjälp man vill ha=(.
Jag kämpar vidare..
Det värsta är att man i stort sätt känner sig
som om man varit på värsta partyt kvällen innan,
eller som om tåget kört över mig?!!
Ingen HIT att börja en ny dag på det viset!
Men jag ska vara glad...
Det HADE kunnat vara VÄRRE =):
Man ska ju se positivt på allt som händer i livet.
Lätt att säg,,
SVÅRT ATT LEVA UPP TILL!

Lägger in en bild på min gamla köksvåg som jag
bara fick "ta" så där av en grabb som hade ett litet uthus i Bäsna!
Visst blir man glad.
Jag gjorde många fina fynd i hans uthus,medans han bara
RUSKADE på huvudet,skrattade,
och undrade va jag skulle med all "SKIT" till!
Inget skit,sa jag..
det är fina saker!
=).

Så nu vill jag ha tillbaka min LAP med mina biler och
så att jag kan lägga in nya i den..
Kameran är klar för det.
Har ju massor med projekt på gång=).

Att vänta ÄR jobbigt!!!

Kram A!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...