tisdag 19 april 2011

Barn hörnan

Härliga tider det är nu.
Man vill ALDRIG Gå in....
Jennie och jag har varit ute och pysslat i trädgården en stund nu...,sååå skönt=).
Bilder från barnens lilla hörna av trädgården =).
Bordet har jag gjort av en gammal KABELtrumma.
Parasollet är det verkligen dax att byta ut mot ett nytt!


Lilla lekstugan behöver oxå ett "uppryck".
Ni vet ,,jag skulle vilja gulla till den riktigt nu när tjejerna är så "stora" att dom verkligen leker därinne.


Ni ser ju själva..den e inte såååå kul ,just nurå...

Hade jag bara mera tid,så skulle jag GÄRNA sätta farten på...
Men den känns inte sååå prioriterad just nu bland alla andra
MÅSTENA?!!

Den här bilden är tagen i somras..
Gu va man längtar dit nu!!!

Ha det bäst alla goa!!
Tack för nu!

Kram

5 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ja visst är det så..man vill liksom bo ute..:)

Mysiga bilder!

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

Nyanser av vitt sa...

Vilken underbar flugsvamp :O)
Kram Agneta

Vita Falkens Lantliv sa...

Så fint och häftigt du har gjort för barnen!
Vem längtar inte till sommaren???

Jag är helst inte inne över huvudtaget just nu, och det syns;) Tydligen bara jag som går med dammsugaren i denna familjen:(

Men men snart är det regniga dagar så jag hinner nog städa då;)

Kram Susanne

Anette sa...

Hej
Ville bara in o önska dej en trevlig påsk.
Fin du gjort åt barnen :)
Kramar Anette

Gunillasljusglimtar sa...

ja va mysigt du gjort! Ha nu en trevlig låånghelg! kramis Gunilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...