onsdag 25 maj 2011

Lucky me!

Hej alla GOA!!
Lucky me...
Vilka fina kommentarer jag får av er alla...
TACK SNÄLLA!!

Jag blir så ledsen bara,,när jag hör hur många det är som missar mig,,och är ledsna för det.
Jag får hoppas ni minns mig bara..och kikar in då å då ,fast det inte går att uppdatera min sida =(.

Kolla,kolla,kollaaaaaaaa..
Jag sa ju härom dagen att jag hade VUNNIT!
Vann ju ett hjärta från Fredrik,med bloggen
FREDDES VITA HEM..
Å vilken grabb det eeeeeeeeeeeee..
Kolla in paket inslagningen...
(bara det lixom).


Vilket jobb ,grabben lagt ner!
Helt otroligt,underbart.
TACK SNÄLLA RARA DU..FREDDE!
Det var nästan så jag inte ville förstöra det vackra..
;men ville ju sååå gärna åt innehållet oxå ;):
(Jag får ställa det fina pappret med snöre och berlock i min hylla sålänge).

Å nu då..,så kommer vi till VINSTEN=):






Alltsåååå,sååå fint!
Tack igen=):

Idag har jag varit iväg och tokfyndat på Kappahl.
50 % på halva..
Ganska bra va;).

Blev b la en sommar jacka,som jag var i enormt behov utav ..
Och sedan några enkla toppar att  varva med sådär..
Helt OK!

Nu måste jag nog luncha,tror jag...
Magen vill visst ha nått....

Men vi ses igen...
Och GLÖM INTE bort mig ,bara för att inte inläggen uppdateras ;)..

P&K


5 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

GRATTIS till vinsten! Vilket fint hjärta. Ja, han kan han... Jag tycker också att det skulle vara tokroligt att träffas någon dag. Visst bor väl du i Falun eller i närheten av Falun om jag förstått rätt... Det är ju bara ca en timme med bil. Har länge tänkt åka till Falun/Borlänge och kolla in lite loppisar och roliga butiker. Kanske vi kunde ta en runda tillsammans isåfall. Du vet ju vad som finns för loppisar/butiker. Vore jättekul att se ditt fina hem också (om jag får förståss :))
Ha en finfin kväll. Kram Sonja.

"Hemmet är min vrå" sa...

Tack för att du tycker stolen var fin och såg DET. Fint hjärta du vann va kul. Jag har också varit på Kapp-Ahl idag o shoppat för ½ priset, kononbilligt. Ha det bra Kram Mimmi

zockervadd sa...

Grattis till det söta hjärtat:-) Och jag måste nog ta en tur till Falun i morgon och kolla om jag kan fynda lite på Kappahl... SÅN rea gille jag:-)))) Hoppas övningskörningskursen gick bra och att du inte somnade, som jag nästan gjorde;-) haha...KRAAAAAM

freddesvitahem sa...

Härligt att paketet kom fram och att du blev glad.
HAr svårt o lite på posten. MEn det e ju billigaste sättet o frakta ett brev/paket.
Den pryder fint hos dig.

Kram Fredde

Anette sa...

Grattis gumman den är du värd.
Så himla synd att jag inte ser dina inlägg :( därför blir jag lite efter med mina kommentarer .
Får gå in till dej via dina kommentarer hos mej.
Ha de så fint
Kramen Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...