tisdag 24 maj 2011

Hujeda mig

Säger bara en sak...
SE UPP ute i trafiken,haha
Sonen har anmält mig på ÖVNINGSKÖRNINGS kurs ikväll..
Sen så....Ska vi ut å TUTA på...

Nä eg e jag inte så skraj för körningen isig,grabben e duktig...
..men man lär ju ska ha en hel del IS i magen ,,,
HAR JAG DET????
*oopppsss*
Om sanningen ska fram,så har jag nog INTE det..
å sen i stressiga TRAFIKSITUATIONER,när man inte själv sitter bakom ratten...*gulp*

Ja ja,grabben e som sagt duktig..och har redan kört bil från hedemora till sthlm..och från sthlm hela vägen hem hit till borlänge...,
SÅVISST kan jag ha IS i magen ;)!!

Själv e jag lite nervös för den där kursen...ikväll..
men mycket har man gjort i sina dagar,så det här går nog oxå bra.


Såhär fint blev det med den mörka fina ramen från HANNA.

Idag är jag hemma med båda tjejerna.
Dom e ju som sagt lediga på tisdagar och fredagar.
Mys dagar!

Tyvärr vill ju inte vädret RIKTIGT vara med oss...
Segt som 17 ...
Regn ,blåst,och korta stunder av sol..
å då menar jag KORTA!!!!
Blåsten e så hård att det tjongar på taket här.
Inte sååå upplyftande nu när vi alla vill ha RIKTIG SOMMAR!


Det söta glaslocket hittade jag på Emaus förra veckan..
Å så hittade jag den fina underdelen hos Hanna i helgen..
Alltså..,vilket flyt ;):
Hur gulligt som helst blev det jö!


Och nötböckerna får vila i tallrikshyllan så länge;)

Ha nu en skön tisdag alla..
Vartän ni befinner er!

Kram

4 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!!!

Jäkla skit väder!!!!!! Suck:(( Mina blommor blåser sönder och ute går det inte att vara....

Du har inte missat någon tävling hos mig:) Bra va?!

Nu får jag väl försöka ta mig ikragen och göra någon nytta, ledig idag:)

Kraaaam Susanne

Anette sa...

Halloj Anna
Tack för din goa kommentar :)
Tur jag bor i Orsa när du ska ut o köra hi hi näää då skämta bara :)
Så fint du gör ,bara så synd att jag missar dina inlägg .... men fåt titta igen nu o se va som hänt.
Ha en skön kväll
Kramen Anette

FruNeroLindström sa...

Vilka fynd du gör,
helt galet.
Tycker alltid du har underbara saker att visa.
Lycka till med kursen ikväll, tror det gick galant för dig.
Kramar Malin

"Hemmet är min vrå" sa...

Hej tack för de fina orden, och att du kika in i min blogg. Visst var det kul på loppisen hos Hanna, helt otroligt. Jätte fin blogg du har, den ska jag kika på då och då. Ha så bra så länge. Kram Mimmi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...