fredag 12 november 2010

Skön LAT fredag !

Fredags mys igen då =)!
Veckorna bara rusar på,Och jag med den.
Idag har vi varit LATA..bara tagit det lugnt=):
Emina har pärlat halsband,tittat lite tv..och lekt med dockorna.
NU står hon vid köksbordet och brer sig en lunch smörgås.
Jennie ligger och sover middag..Såg så mysigt ut när kjag natta henne.
Hade varit gott och lagt sig en stund.Inget vidare väder att vara vaken i...*host*.
Har pratat med min syster idag (längtar i massor efter henne).
Saknar våra spontana stunder vi lyckades få till då......
när jag bodde nere i sthlm.
DET är det ända jag saknar därifrån....och IKEA förståss ;).




 










Minns vi satt och kacklade i köket över ett glas rött en fredags eller lördagskväll...,bara sådär!!!!!


Ja ja ,livet går ju vidare och man får försöka göra det bästa av situationen,heter det ju så fint.
(fast ärligt så känns det inte riktigt som det räcker.)

Tänkte lägga in lite bilder på våran duktiga KATTMAMMA oxå.
Liten ligger snäll och matar sina små och ger kärlek!
Hon valde tillslut att "boa" i Ludwigs garderob (sorry grabben).








Dom e så söta,varma och goa...
Ligger och snuttar och piper...
KÄRLEK!!

I går kunde jag föressten inte hålla mig längre.
Den första jul låten har jag redan hört på radion..,så då tänkte jag:
Kör på.....

Så såhär blev dom!!!











Och föressten så e det ju inte så himla långt kvar till 1:a advent =)!

Nu lunch time!!!!!

Kram A!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...