onsdag 24 augusti 2011

Mitt i veckan..

Hej!
Lill lördag kan vi oxå kalla onsdagen för!
Underbart fint väder har vi haft idag igen..
Sensommar...verkligen..
Ser att många kallar dagarna för HÖST..men jag suger på karamellen ett tag till.
Men visst känns det i luften..och syns på träden...
Snart är det riktig höst igen..och vi får krypa upp si soffan ,
med bästa filten och sockarna på...
Mys på hög nivå !!



Bilderna talar om att det inte hänt NÅGOT här hemma i sommar..
Har som sagt lagt tiden till annat...
men nu så......

ÄNTLIGEN!!!!
PROJEKT TRAPPA till ytterdörren.
Vi har levt med en provisoriskt yttertrappa ALLDELES för länge nu....
Så nu hittade jag en "bortskänkes gammal stentrappa på BLOCKET!!
(Anna fyndar vidare och återanvänder)
Eftersom vi drömmer om en veranda från dörren runt husknuten ,,så lägger jag INGA dyra pengar på en trapp,som vi bara ska ha tills vi kommer till det RIKTIGA verandaprojektet.

Bilder kommer vartefter nu då..,som det händer något....
kolla in..

den gamla trappen är på väg bort.....=)..

ÄNTLIGEEEEEEEEEEN!!!

Uppdatering följer =).

Nu ska jag ta reda på resten utav onsdagen.
Hade som vanligt tänkt hinna med mycket mera..,meeeeeeeeen..
,,, man VET ju hur det brukar vara,med DEN saken.
Har iallafall Varit på arbetsförmedlingen...
Lunchat..
Handlat...
Å nu ska jag åka å hämta små trötta flickor,på barnomsorgen=).
Sen blir det middagslagning..
Disk..
sortera tvätt..
Natta små barn..
Seeeeeeeeen e det nog bara natten kvar...skulle jag tro...

Så ses i morrn =)..
Kram till er alla // 

2 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej vännen!!!!!!

Så härligt att du är BACK!!!!!!! Så skönt att du ska få en ny trapp, inte kul när man inte är nöjd!

Tyvärr så verkar det inte funka med blogglänken, alltså jag ser fortfarande inte när du gör nya inlägg, men det gör jag genom facebook, som tur är:)

Kram Susanne

Hammarsbacken sa...

Ja, sensommar tycker jag låter bra. Höst låter så... deprimerande på något sätt. Jag gillar verkligen fönsterväggen du har i köket. Jag har länge drömt om något liknande. Men tyvärr finns det ingen bra plats för något sådant hemma hos mig. Men det är sååå mysigt... Låter som du har fullt upp idag. Själv tänkte jag ta tag i målarpenseln strax. Var förresten i Falun och snurrade igår. Jag skulle leta mig fram till Galgberget där Johannas kille bor men det var inte det lättaste, upptäckte jag. Men efter ca sex telefonsamtal hade Johanna lyckats guida mig rätt. Johanna och hennes kille flyttar in i en femma i Hälsinggården den 1 september. Det känns lite jobbigt att hon ska flytta, men man vänjer sig väl så småningom... Ha det bra!
Kram Sonja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...