torsdag 25 augusti 2011

Nyklippt!

Hejjeee!
Oj så dagarna rusar.
Idag började Ludde skolan oxå å torsdag är det.
Han hade dock en kort dag,mycket kort.
Började 10 och slutade 10.30...
Alltså,va säger man ?!!Haha

Sen blev det racer fart hem..,kastade i oss lunch..
Sen blev det frisören för mig =).

Hon e så duktig min frisör..
TACK HELENA.


Sen har jag ju hela sommaren tänkt att ta ETT hål i örat..
,men som så mycket annat ,så blev det aldrig av..
Men i dag...dåååååååååå jäk....
Så då tänkte jag...att varför riskera att det bara blir ett hål för alltid då?!!
Så jag tog 2 när jag ändå höll på....
Å såååå glad är jag för det....
Tyckte att det blev JÄTTE FINT!!
SUPER NÖJD!!!!
Kolla..
=D

Å så var det ju projekt TRAPP oxå...
Det tog sig en bit till igår...
såsköööönt!


Ja ni ser...nu är den på plats...
Naturligtvis så ska ett räcke dit oxå...
Som sagt ,trappan är ingen skönhet..,men den fyller sin funktion till max..
Å då blir det SKÖNHET i mina ögon!!

Får se om vi hinner nått mera ikväll?!! Finns ju alltid MASSOR av annat att oxå göra lixom.
Och regnet lixom hänger i luften....
Det visar sig i morrn..

Hörrni mina vänner.....
Ska jag nu blogga vidare..,så lär jag nog börja OM med en ny..,för det här känns inget roligt längre=(.
Ni ser inte när jag uppdaterar och till ALLA hinner jag inte in varje dag och skriva..,bara för att ni ska se att jag uppdaterat...
Såååå...det lutar åt att avsluta VITA BJÖRKEBO...

puss å kram,för idag..

<3 <3 <3

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...