måndag 8 augusti 2011

Telefon,karaoke och KÄRLEK!

Hej!
Dax att uppdatera lite igen då =)!
Hoppas att ni alla mår gott efter helgens alla bravader ;)!
Det gör jag!

Hela lördagen gick praktiskt taget åt till att ragga ny telefon.
Men här e den nu!!



Jag tog reda på fakta,jämförde, kliade mig i huvudet
och till sist bestämde jag att det nog var den här som passade mig bäst efter alla råd och tips!!
Så nu känner jag mig nöjd ut till sist iallafall !!!
=D!

Å sen efter mitt dagliga storköp,så var det dags att åka till min vän Malin!
Umgås skratta och må gott!
Med i sällskapet hade vi oxå underbara Veronica och Karin!!!
Vilket underbart gäng vi bleeeeeeev!!!!

På kvällen/natten hamnade vi på krogen!
Vi firade in vår härliga Malins födelsedag med KARAOKE!!!!

Vi sjöng å hade såååå trevligt!
Kl 2 stängde dom,så då blev vi visst hungriga,haha
En sväng till goa MAX blev det ..
Gott sådär på nattkvisten ;).

Tre var vi visst hemma igen...
Tack brudarna för en underbar kväll.....


Igår eftermiddag blev jag hämtad av min älskade gubbe å småtjejerna!
Vi  åkte hem och hade familje mys med middag å KÄRLEK!
Senare delen av kvällen avnjöts i soffan med Älsko och Varg Veum!!!!
Sen fick jag äntligen lägga mig i min egna säng igen!!!!

Min helg har varit UNDERBAR,,,men som vanligt ALLDELES för KORT!

Kram i MILJONER till er alla



4 kommentarer:

zockervadd sa...

Vad underbart med en tjejkväll och dessutom karaoke...kan inte bli bättre:-)
Miss you sötis!
KRAAAAAAAM

FruNeroLindström sa...

Hej du härliga kvinna.
Long time....känns det som.
Hoppas du haft en skön, lat sommar.
Låter som du haft en riktigt härlig kväll iallafall.
Kommer ha massa härligt att läsa ikapp när semestern är över och internet och datorer funkar som vanligt där hemma.
Ha en mysig kväll,
Kram Malin

Gela sa...

Hej du, men åååå vad länge sen det är sen jag hann/orkade surfa runt bland bloggar. Nu har jag minsann varit inne här hos dig och du verkar ju ha haft en fin sommar. Det har vi med. minstingen längtar efter sin Marie som hon får träffa imorgon. Tillbaka till rutinerna. hoppas du har en fin fin kväll nu skall jag se om det går att få in din blogg hos mig igen. Hoppas det går nu då Kram Gela

Hammarsbacken sa...

Grattis till nya telefonen. Ser att vi är ungefär lika "flitiga" bloggare båda två just nu. Men jag har bara inte ork eller lust med någonting. Vet inte vad min trötthet och håglöshet beror på. Får nog ta och försöka masa mig iväg till en doktor om det inte blir bättre snart.
Här om dagen fick jag i alla fall reda på att min äldsta dotter Johanna ska flytta till Falun i september. Hon ska flytta ihop med sin kille och hans två barn i en femma i Hälsinggården. Det känns så jobbigt att min "lilla" tjej ska flytta så långt bort från mej, snyft... Men det är väl bara att acceptera. I och för sig är det ju inte så långt. Jag kommer nog att bli en flitig gäst i Falun framöver! Hoppas du har det bra!!! Vi åker förresten upp till Sälen över helgen. Det ska bli såååå skönt.Vi hörs. Kramelikram.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...