måndag 22 augusti 2011

Ajsanbajsan

Hej hopp!!!

Fyyy så dåligt med uppdatering det blivit nu igen!
Men nu har barn nr 2 oxå haft VATTKOPPOR!.
Så jag känner mig riktigt mör faktiskt....
Men nu så..börjar dom friskna i...ÄNTLIGEN!
Idag är det första dagen hos dagmamman efter en skön sommar,
och ena sonen började klass 8 idag.
VAAAAAAAAAAART tar alla åren vägen???!!

I helgen som var..så var jag ute å roade mig FLOTT!!
Jag var i Enviken och "jazzade" till John Lindberg Trio...
Alltsååååååå vilka killar...
Vet ni inte vilka dom e...SÖK på dom då..
lyssna å njuuuuuuuuuuut!!!
(jag dansade å sjöng så jag var hes på lördagen..,men det var det ju tokvärt=).

Som ni vet så köpte jag mig ju en ny mobil till slut..
Jag måste lära mig lite mera om dess funktioner och tillgångar..
Vore ju toppen gott folk,,om jag kunde blogga via den oxå..
Ligger ju massor med fina bilder i den från helgen,,och många andra fina stunder oxå...

Å sen vet ni va...
Om ni ska kolla min blogg..eller länka den...så skriv BARA

Då SKAAAAAAAAAAAA det fungera??!!!

Berätta gärna för mig OM det går....
Annars får jag byta blogg å börja om =(..
För jag känner att det går på halvfart,när jag inte syns och det felar..
Har tappat BLOGG gnistan..å det e trist..

Kom igen nu...visa mig att det GÅR?!!! =D!!

Nu måste jag avrunda...
Dax att hämta hem mina tjejer...

Ha en fortsatt skön måndag!!
Kram


1 kommentar:

Anonym sa...

Härligt att du är på G igen, och att tjejerna mår bra.
Hoppas att allt funkar som det ska nu då!
Kramar Syster Yster

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...