fredag 15 april 2011

4000 besökare

Idag mina vänner,så har MIN blogg passerat
4000 besökare =).
Det vill jag fira tillsammans med er ,med en liten
TÄVLING!!!

Hoppas att ni vill vara med.
Hand maid by :Anna =):

Vi kör väl på som det brukar fungera!
1 Lott för en kommentar hos mig.
2 Lotter för att länka till min sida MED bilden på vinsten.
3 Lotter om du ÄVEN blir FÖLJARE.
Och du som inte har en egen BLOGG,kan ju naturligtvis vara med du oxå.
Tävlingen pågår till 1 MAJ.
För att även HEDRA min ÄLSKADE mormor VALBORG!!

Lycka till nu alla !!!!

16 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla rara du:)
Detsamma till dig..hoppas på mycket solsken..:)

Klart jag vill vara med..länkar senare..kikar bara in en snabbis nu..;)

Ha en trevlig kväll
Kraam Susanne

Nyanser av vitt sa...

Grattis till alla besökare. Jag är gärna med i din fina utlottning och tar tre lotter då jag redan är följare samt länkar hos mig.
Ha en underbar lördag.
Kram Agneta

Anonym sa...

Grattis till alla besökare. Det blir fler och fler, kul!
Ha en bra dag Kram Syster yster

Haze design sa...

Jag är gärna med och tävlar med en lott :-)))
trevlig helg!

FruNeroLindström sa...

Så spännande,
klart jag vill vara med i din första utlottning.
3 lotter. Ska självklart länka direkt.
Ha en riktigt mysig lördag med födelsedagsfirande och besök av mor och far nu.
Kram Malin

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!

Grattis till dina besökare!!!! Klart jag vill vara med och fira detta;)
Jag tar lätt tre lotter!!!

Kram Susanne

Anette sa...

Hej
Klart jag vill vara med i din utlottning.
Jag tar 3 lotter tack.
Kramen Anette

Unknown sa...

vil gerne være med på 3 lodder:)

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Anna.. Grattis till alla besökare :) Klart jag vill vara med & tävla om den fina vinsten! Jag tar 3 lotter, Ha nu en fortsatt skön solig söndag! Kram Tilda

jessikan sa...

Jag är meeeed! Va spännande!
Jag ska genast länka.

Kramen!

Amanda sa...

Jag är gärna med och tävlar! Länkar även på bloggen och är redan följare :)

Kram Amanda

Anonym sa...

Har nyss kommit ut och tittat på alla inredningsbloggar på bloggspot, och nu hittade jag din! Sätter migsom följare,ska testa för första gången att länka vilket jag hoppas kommer att gå bra.
Tre lotter tar jag mer än gärna och jag återkommer och läsa din blogg mer än gärna!

Mvh nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Får inte till det där med länkning tyvärr så om jag får en lott så är jag glad!

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Får inte till det där med länkning tyvärr så om jag får en lott så är jag glad!

nettan.klar@gmail.com

Gratishav sa...

1.hej,jag är gärna med och tävla,jag tar 3 lotter.

2. har länkat på sidebar på höger sida i min blogg.

3.har nu blivit FÖLJARE med namn Gratishav.

Hoppas på tur!
Glad påsk!

Sofie L sa...

1. Jag är gärna med och tar 3 lotter

2. Har länkat i min blogg
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2011/april/1-maj-vita-bjorkebo.html

3. Följer dig som Sofie Lindholm

Hoppas nu pà tur <3
citcit.kuruyemis@gmail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...