fredag 15 april 2011

Skatter eller skrot

Ja nu är frågan..
Hur tolkar man kaouset bakom vårat garage?!!

Fy för att blotta sig på detta vis...Kolla vilket STÖK!
Men ok!!!
SKATTER eller SKROT?!!




Lite gamla spegeldörrar,gamla fönster,gamla cyklar,
rostiga gamla arbetsredskap och en ursnygg rostig lång grej med krussiduller på =).

Å sen ligger det ju en herrans massa mera saker där bakom..,som "sökar ögat"Anna nu ska finna
återvinningsprojekt för..=)..

Å sen öppnade jag det gamla "utedasset"
WOOOOLA!!!

Ett gammalt pottskåp,en vit pall,en sån spinnvinda?!!
Krukor..koppar saker,och tenn...
Ja herre då...

Så " vackert" har jag det på "mina" ägor,haha..
SKATTER eller SKROT?!!

jag försöker att se det mesta som SKATTER!!

Har nu varit ute med tjejerna nu i 3 timmar...så skönt,
men nu var dom trötta efter en lång dag hos dagmamma och lek och bus.
Så nu blir det lite vila innan middagen ska dukas fram..

Kolla...nu e det näääääääära..Snart 4000 besök och TÄVLINGSDAX!!

Kram

3 kommentarer:

Jordgubbar med mjölk sa...

Definitivt skatter :-) Ta hand om de fina dörrarna tycker jag! Och fönstren såklart!

Vad roligt att du var hos min syster igår! Tack för dina alltid så gulliga kommentarer hos mig!

Hoppas ni får en skön helg! Kram Mimmi

FruNeroLindström sa...

Så mysigt med en egen "skattkammare".
Alltid bra att ha när suget för pyssel och idéer bygger bo i huvudet.
Spännande med tävling.
Har också funderingar på det när jag når 10 000, men vet inte vad jag ska lotta ut dock.

Ha en riktigt mysig kväll,
Kram Malin

zockervadd sa...

Klart det är Skatter, jag önskade jag hade en sådan skattkammare i min trädgård med. Men just nu finns de bara tonvis med löööööööv;-) Ha en trevlig helg bästa du. KRAMIS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...