fredag 15 april 2011

Taxi tjänst AB

God förmiddag=)!

åh så UNDERBART att vakna upp till en solig dag =).
Klarblåhimmel utan för fönstret när man öppnar sina ögon
och gnuggar sömnen ur dom!!

Hör fåglarna sjunga...det första intrycket i öronen för idag !

WOW!!!

Lite egen morgon tid fick jag oxå idag..,vilket ALDRIG händer.
Pappa T skjutsade småflickorna till dagmamman idag..
(Nä,precis,eg går dom inte på omsorg på fredagar,
men lite omorganiserat just den här veckan bara).

Men MAMMA som jag e ..,så ska jag ju inte tro att jag bara får vara ifred sålänge för det ;).
har ju två barn till,haha..
Sååå TAXITJÄNT AB..
Äldsta ska iväg till plugget,,å så snäll som man e sååå...
Ska ju ändå iväg å handla...

Inhandla lite till helgen då det ÅTER igen står KALAS på menyn..
Nu är det MINA kära föräldrar som kommer och firar
Jennie som fyllde 2 den 9 ..och OLLIWER som FYLLER 14 den 18:e
Ska bli såååå mysigt att ha dom här...Längtar sååå..

Nä nu lär taxin rulla....,
 vi ses!!

Å TACK igen för alla kommentarer...
jag blir såååå gla*

Kram 
 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...