onsdag 6 april 2011

Väntans tider

Oj Oj..,jag går som i väntans tider.
Våra bästa vänner,väntar barn...Idag,inatt??
Dom har haft det jobbigt i flera dagar nu,
Varit inne på observation i flera dagar.
Phu så jobbigt för dom.Men nu så..,verkar allt vara igång,
"på riktigt".
A ringde nyss å talade om att det e riktiga värkar var 5 min nu!!

Så snaaaaaaaaaaaart ,blir jag GUDMOR!!!
"STOLT"!

Hoppas det går bra hela vägen nu..<3

Här kommer bildbevisen!!
Det blev äntligen en vårgrupp utanför Entren till slut =D!!




Mmm SÅ blev det!

Å sen ett RIKTIGT vår tecken till!
Om inte det HÄR räknas som vårtecken, så undrar jag..
KOLLA!


Visst e hon väl bra vacker!!!

Men kolla den SÅKALLADE gräsmattan...
Hmmmmm,mindre vacker *muttrar*..
Tyvärr ser den största delen av gården ut just så nu...
Allt vatten som kommer från berget å ska ner i sjön..,passerar lixom "lilla"OSS på vägen!
*BLÄ*

Men inget ont som inte har nått gott med sig!
Snart är mattan grön och torr igen..
och doftar alldeles alldeles UNDERBART!

PUSS& KRAM

5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Åh vilket fantastiskt vårtecken.
Vilken underbar plantering med. Längtar så otroligt efter att finna vårt drömhus nu när man ser allas underbara ute bilder.
Hoppas du får en fortsatt bra dag.
Kram
Malin

zockervadd sa...

Åhhh va härligt med vårblommor...Nu äre vår iallafall:-) Nu måste jag iväg oxå och göra fint med lite blommor. Du gör så fina saker och jag bara älskade din dörrkrans!!!Får massor av härlig inspiration av att läsa din blogg:-) Kram och njut av vårsolen bästa du!

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilka vackra planteringar du har gjort! Riktigt fint:)

Så mysigt med fjärilen som vaknat till liv.

Hahaha blir så full i skratt, vad dina killar vill åka. Är precis så här hemma med, BILTEMA.

Ha en skön kväll!
Kram Susanne

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hej Vännen och tack för att du tittar in hos mig!
Ååh vad mysigt med en liten bebis:) Jag blev ju moster för inte så länge sen och det är underbart!!
Vilken underbart fin fjäril - den om något är vår.....
Ha det riktigt gott
Stor Kram Annelie ♥

Hammarsbacken sa...

Åh, vad fint du har vid entren. Jätte söt vårgrupp. Vad härligt att börja plantera ute. Vi har haft en underbar vår dag här. Ha det bra. Kram Sonja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...