torsdag 7 april 2011

GRATTIS!!

ÄNTLIGEN har HON kommit!!!
TINDRA!!
Hon kom igårkväll 21.21<3
Men OJ så dom hade kämat!
Endast 1600 vägde hon och var bara 40 cm lång!

Men jag är en STOLT Gudmor nu..,ja!!!
GRATTIS mina ÄLSKADE vänner!!
Nu har ni äntligen erat lilla mirakel hos er!!

Igår kväll sög det till i pysselnärven igen.
Det blev en till "blingbling".

Åsså kliade det lite tiiiiiiiiiill ;)
Tyckte den blev SÖT!!
man kan ju variera i tusental ,även här...
Kolla in



Som en liten bakelse...
ÅTERVINNING,igen då..
Jag VET jag e knasig,men varför inte se MÖJLIGHETER i det mesta??
Ser ni vad jag använt??

mmm just det!! En tom MAKRILLBURK!!

Nu ska jag iväg och hjälpa kompisarn (som liger på BB).
Deras KISSEKATTER vill säkert ha mat idag oxå..å lite kärlek så klart!!
Vi ses senare
P&K

5 kommentarer:

jessikan sa...

Grattis till gudbarnet, helt ljuvligt med dessa små små barn!

Men va fin din lilla burk blev! Helcool ju :)

Och vilka utebilder du har lagt in.

Ja tvålarna och krämerna är faktiskt helt underbara, så kul att se gästerna stå med näsan i proverna och vägra släppa :)

Kramis J

m i l l a h . s e sa...

Grattis gudmor till det lilla lilla pyret! KRAMAR!

Nyanser av vitt sa...

Åh en sån liten liten "bebbe" :O)
Fint pyssel du har gjort.
Kram Agneta

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej.. Vilken mysig blogg du har, här kommer jag kika in fler gånger :) Jätte söt liten "bakelse" du gjort, visst e det roligt att pyssla & återanvända saker!
Ha en skön Torsdag, Kram Tilda

Gunillasljusglimtar sa...

Hej hopp! Hittade hit...trevlig blogg! grattis till gudmor..Ha en trevlig kväll/Gunilla

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...