onsdag 6 april 2011

Plantering!!

Igår kväll hade jag å mina stora söner en egen kväll.
Av ALLA saker man kan göra tillsammans,
så valde dom att åka till den stora berömda butiken !!
BILTEMA!! SÅKLART!!
Sen ville dom klämma ELGIGANTEN oxå.
(Lite reklam här nu då;)

Eftersom jag så snäll körde DOM dit dom ville,så ville JAG till en annan butik!
Där har dom ALLA tidningar i världen...MUMMA!
Igår hade jag ju fått tips om ISABELLAS!

Helt klart värd sitt pris.

Jag köpte även med mig hem några vita panseer,en mini påsklilja,
och blå pärlhyacint!
Nu ÄNTLIGEN ska det planteras för UTOMHUS!!!
Äntligen har det stigit så pass på termometern ,
att även jag VÅGAR=).
Koltrasten sjunger,jag har sett tranorna &svanarna..
Så nog e det VÅR nu allt=)!!

Färdigt planterings resultat,
kommer senare!
Ha en skön onsdag nu alla goa!
Och TACK än en gång!!

Kram

4 kommentarer:

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack smäkla rara du:)
Det kommer bli såå fint med Din plantering:)

Ha en toppendag
Kraam Susanne

hemma hos lilla mej sa...

Tycker att det är skoj med ny tidning som inte är kanon dyr.Hoppas att den var bra.Vad söta blommor du har köpt .Kommer bli kanonfint....Önskar dej en skön dag kram Rita ♥

jessikan sa...

jo man försöker ju hålla igång lite :) fast jag har tusen saker som borde göras istället för att pyssla, egentligen :)

Kramen J

jessikan sa...

Äsch! Glömde ju skriva att jag ser framemot och se dina blomsterarr.!

Kram igen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...