tisdag 5 april 2011

TACK!!

TACK ALLA SNÄLLA GOA!
Idag har ni stöttat, hjälpt och skänkt mig massor av värme!
Jag får helt enkelt försöka felsöka vidare.

Hör att ni tycker om bloggen som den är..
OCH att för vissa fungerar det to.m utan problem..

Så jag hoppas på DIN hjälp Camilla <3
Kanske kan du hjälpa mig att finna det STORA felet?!!
För jag bara älskar det här med bloggandet.
Har upptäckt att det är MITT sätt att faktiskt koppla av.

Så vill jag tacka Susanne med bloggen Villa Tretton
Du inspirerade mig till att göra en DÖRRKRANS idag,
medans jag gich runt å klurade på det här med BLOGGERIET.

TADAAAAAAAAAAAA!



TACK SNÄLLA NI!!!

Ha nu en fortsatt skön tisdagskväll !
PUSS&KRAM

2 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Vilket sött hjärta du har gjort!!!

Usch vilka problem du har haft med din blogg, stackare:( Om allt ordnar sig så vet jag vem som kan hjälpa mig om jag får problem någon gång;)

Så fina dina loppisfynd blev med färg och skärmar!!! Du håller då igång och pysslar!

Kram Susanne

Vikeskärs hem och vardag sa...

Oj vilken fin dörrkrans du har där :)
Hos mig felar inget med din blogg. Det kan vara dem andras webbläsare. Vet att internet explorer inte är den bästa bland bloggar.
Själv har jag Firefox.
Tidningen finns som prenumeration också :)
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...