tisdag 5 april 2011

HJÄLP mig

Hjälp mig nu ALLA!!
Hur hade ni gjort??
Det är SÅ många som inte kan kommentera mina inlägg,
som inte ser mina uppdateringar ,
mm mm.

Jag vill ju såklart ha besökare,och få uppmuntrande kommentarer.
(Dom ger ju SÅ mycket).
Och har man en BLOGG,så vill man ju naturligtvis att den ska synas!
HUR HADE NI ANDRA GJORT????!

Hade ni BYTT,helt?
STÄNGT NER?

Och OM..vart är det bästa stället att BÖRJA OM..?
Och kan man på något vis spara denna blogg och lixom bara fortsätta??

Vad kan ni om det här?? Hjälp mig...
Jag behöver verkligen RÅD Nu...
Känns så vemodigt och ledsamt..
Ligger ju trots allt timmar bakom BLOGGEN!!

Hoppas att så många som möjligt lyckas komma åt och kommentera nu...
,,så jag vet vilket ben jag ska stå på =)..

Kram ,sålänge!!!

8 kommentarer:

m i l l a h . s e sa...

Hej hopp!
Är det inte nån inställning som blivit knas när du bytt blogg då?
Vi får se till å ta en fika nån dag så kan jag kika på det om du vill. Kram!

Liza sa...

Hej!

Tack söta du!
Jo jag har haft problem men nu verkar det funka, kan tyvärr inte hjälpa dig då jag inte är så duktig med inställningar o sånt!
Så fina saker du hittat i inlägget under!

Kram Liza

Carina sa...

Och nu hittade jag hit också =) Jättefin blogg som jag kommer att följa! Jag=Annis mamma Carina.

Vita huset 28 sa...

Hej jag kan tyvärr inte hjälpa dig. Jag har inga problem o kommentera hos dig. Jag har bara strul med mina inlägg just nu. Men jag är ingen datahacker så jag kan inte mycket. Förstår att du blir ledsen, vet att det ligger många timmar bakom. De som inte ser dina nya inlägg har de skrivit rätt adress efter att du bytt då?

Krukorna blev jättefina o månpojken också. Va duktig du va o fixa fina lampskärmar :)

Kram Camilla

Zinkhjärtat ♥ sa...

Hallå!
Det funkar helt perfekt för mig! Hoppas att det löser sig för dig. Tyvärr kan jag inte komma med några råd...
Ha det gott
Stor Kram Annelie ♥

♥ Villa Tretton ♥ sa...

He rara du:)
Det funkar så bra så:) förstår att de e tråkigt när de inte gör de..de e ju som du sa mååånga timmars arbete bakom en blogg så inte vill man bara lägga ner..:(
Hoppas de ska lösa sig för dig..jag kan tyvärr inte hjälpa dig..ledsen:(

Lycka till!
Stoor kram Susanne

jessikan sa...

Jag tycker du ska behålla denna också håller vi tummarna att de funkar nu! Och kan du få hjälp att se över inställningarna är de ju toppen!

Kram på dej!!

Amanda sa...

Hoppas verkligen att du inte tappar lusten helt för att blogga! Du har en sån trevlig blogg att kika in på :)
Kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt krånglande, men hoppas verkligen att det löser sig, eller att du finner en annan plats att blogga vidare på :)

Kram Amanda

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...