måndag 4 april 2011

Mindre grått

Idag känns allt en aning bättre :).
Tror det var febern som gjorde sitt till igår.
Fick en kommentar från min svägerska här igår..
Hon älskar grådisiga dagar med regn.
Å vet ni,,jag kan faktiskt hålla med henne om det.
Sådana dagar kan verkligen vara jätte mysiga.
Men tror man söker efter ljuset nu..,att man inte ser charmen i den GRÅA tonen.
Men som sagt..
Alla dagar har väl sin charm...egentligen ;).

Igår lyckades jag göra ett LYLLO klipp i mina ögon.
På BLOCKET fyndade jag en VIT pardörr.
40 SPÄNN...Inte klokt.
Vet inte ,,,tror jag ska hålla er på halster tills den sitter uppe..
men fatta priset!!! =D!!!

Här kommer iallafall MÅNPOJKEN i högform.=D

Visst då.....SÖT..eller hur.

Å krukan ( Krukorna)

Och sedan blev jag så förtjust i månpojkens skärm,
så jag var tvungen att sy en till =)


Ja,men dåså....
Nu har ni fått en liten inblick i mitt liv igen ;)

Hoppas ni får en fin måndag...
Grå eller ljus???

Puss&Kram


7 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Lampskärmarna är verkligen helt fantastiskt vackra.
Visst kan regniga dagar vara mysiga. Då kan man vara inne och pyssla utan dåligt samvete.
Men håller med dig, just nu vill vi ha sol, värme och vår.
Kram

Nyanser av vitt sa...

Vad fint du gjort till månpojken och krukorna blev ju kanon i vitt. Bilderna hittar jag på nätet :O)kolla denna sida tex
http://www.gabrielleray.co.uk/
Kram Agneta

Gela sa...

Hoppas du kryar på dig raskt, vi fick slita med vår förkylning länge här hos oss. Härliga inlägg du gjort inser att jag missat några. Ha det fin fint, kram Gela

FruNeroLindström sa...

Har lagt till din blogg på min blogglista. Men länken funkar inte. Den byter adress på något konstigt vis även om jag ändrat det flera gånger.
Vet du om fler haft samma problem?

zockervadd sa...

Underbara saker:-)Du kan fixa du pysselfia:-) Ja du, jag vet inte inte vem som bor där riktigt. De är från Falun tror jag. Men har knappt sett någon där....? Tänk vad skoj det hade varit om du bott kvar här.... :-) Då hade vi kunnat inspirerat varann i våra Shabbyhem. Fast jag blir inspirerad iallafall av din fina blogg!!!! KRAAAAM

Hammarsbacken sa...

Vad fint det blev. Och lampskärmarna är så söta. En pardörr för 40 kr??? Åh, vad avis jag blir!!!
Ska bli spännande att se vad du gör med den.
Kram Sonja.

jessikan sa...

Jag kan inte kommentera hos dej men nu provar jag igen :)

Så fint du har på ditt bord och du har gjort så mycke fint den senaste tiden!! Men som sagt jag har ju inte kunnat skriva till dej :(

Kram Jessikan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...