söndag 3 april 2011

Grå,grå,grå..

Denna söndag har verkligen gått i GRÅTT!!
Ösregn varvat med dis och dimma.=(.
Inget upplyftande väder precis..
Så ILLA att jag har fått FEBER..
Det sitter nå skit i bröstet som inte går att få iden..
Rasslar dom fåtal ggr jag hostar...sticks och värker i rygg å bröst?!!
Gått å dragit på mig nå skit istället för att bli ordentligt förkyld som andra visst blir.

Så det här har verkligen varit en GRÅ dag.

En GRÅ men vacker bild,lånad från sköna hem!
Riktigt så här vackert grått känns det dock INTE i mitt hjärta idag.
Utan lite mera såhär

GRÅTT och tomt bara!
En grå å trist söndag...
..men sådana söndagar KANSKE oxå ska finnas?!

Blogg brist denna dag alltså..
Hoppas febern gått över tills i morgon...
Det e ju ny vecka med nya utmaningar som väntar..

Ha det bäst ALLA <3

PUSS& KRAM

2 kommentarer:

Vita Falkens Lantliv sa...

Stackars dig!!!!!!!!!! Inte något kul med gråa dagar! Jag har haft en grå dag med idag, men inte för att jag inte mår bra utan allt känns trist:(

Vad du har fyndat och fixat i förra inlägget! Blev ju kanon med lite vit färg:)

Kram Susanne

Emy sa...

Jag tycker det är en riktigt härlig grå & disig söndag
Känner mig riktigt mysig & mer mys blir det ikväll!

Saknat regnet, jag gillar regn
allra helst nu så det tar med sig snön bort ifrån marken!

Det luktar så gott efter regn,som en nyöppnad & oläst bok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...