söndag 24 april 2011

Underbara PÅSK!

Här kommer hon..
Emina påskkärring =).
Och här är vi ALLA andra.

Här sitter vi ALLA utom 2.
Vi lapar i oss av den sista kvälls solen.
Älskar det här gänget! MIN FAMILJ!!!
Tack snälla Mor & Far för härliga dagar hos ER!

Nu är vi åter hemma från Mora och allt känns OK!
Tyvärr så har stora killarna lämnat mig för en vecka i Sthlm...
,men det är smällar en mamma får ta..
Ludwig var så duktig och övningskörde hela vägen från Hedemora till
Sthlm idag!
han e brrrra duktig grabben  =D!!! <3

Fyndade lite gjorde jag oxå i helgen..
( Tycker JAG iallafall )


En sådan ljusstake har jag ALLTID velat ha.
Det finns ju en uppsjö av olika modeller...
Den här var riktigt söt =).

Å sen dom här

Inga märkvärdiga alls,men söta i mina ögon .

Åsså dom här gardinerna.

Och ett par likadana fast HELVITA =D!!!

Nu hoppas jag att ni ALLA har haft en underbar PÅSK!!
Nu stundar endast en dag kvar av ledigheten..
Den ska jag suga lite extra på i morgon..

Kram på er ALLA nu..och ha en fortsatt skön söndagskväll!!

1 kommentar:

FruNeroLindström sa...

Så härligt att ha dig tillbaka igen =)
Låter som en helt fantastisk Påsk.
Underbara fynd med.
Njut nu av sista dagen, det ska jag göra.

Kram Malin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...