måndag 25 april 2011

Soliga morgon ,härliga morgon

God förmiddag alla härliga!
Nu blir det ännu ett kort inlägg,
man vill bara UT!!!!
Å jag med mitt dåliga samvete,blir lika kluven som vanligt.
Jag HINNER inte med INSIDAN heller nu som det är.
Allt bara förfaller å jag vill bara vara ute.
j
Jag VET,det måste inte se tipp topp ut..,
meeeeen e ju inge kul att ta reda på det när det ligger i drivor heller.
Försöker blunda för insidan,
och tar mig ut till solen.

Idag ska det inhandlas lite KÄK å fylla skåpen med igen,
Tony ska hjälpa BÖRJE att laga hans bil...
Så vi får se då...Hur allt blir.
SISTA dagen av påskledigt...
hujedameeeeeeeeeeeej ,va fort dagarna går.
Mor&Fars hus sett nerefrån sjön.

Morfar Bernt & Emina mys.

Kusin Tommie& Emina gos.

Mormor Lillemor & Emina kärlek.

Ludwig & jag ute på en kvällspromenad.

Syrran & Mamma

Jennie & Pappsen

Jag och MINA små tjejer <3

Ha en skön måndag !!
Kram

2 kommentarer:

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Anna! Jag känner igen det där.. Att man inte riktigt kan släppa plockandet inne. Men det är bara att försöka släppa taget, särskilt nu när vi har strålande solsken!! Då får man ta vara på värmen i detta härliga vårväder :) sköt om dej! Kram Tilda

Nyanser av vitt sa...

Vilka fina bilder och en underbar "gosebild" på dig och tjejerna.
Kram Agneta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...