torsdag 21 april 2011

GLAD PÅSK !!!

Hej alla härliga!
Idag blir det KÄRRING i dubbel bemärkelse!
Här kommer nr 1
( den  SÖTA!!)

Min yngsta plutta!!

Idag har jag massor att göra,(som vanligt).
Det ska packas,handlas,tandläkar besök,kontaktas veterinär mm mm
Så EG har jag knappt tid med det här..,men VEM vill prioritera bort detta underbara som BLOGG VÄRLDEN?

Vi reser mot MORA!
Påsken firas hos mor å far.
Syster med fam från sthlm kommer oxå..
så typ 15 st blir vi...=D!!
Önskar bara att jag mådde "lite" bättre i hjärt trakten,,men det kanske lossnar?!!

Jag tar med mig mitt "lilla" BLOGGKIT!!!
Så får vi se då..hur och OM tiden finns för lite uppdatering!!
Önskar er ALLA en super skön PÅSK..
Med mycket sol och värme!!
HASTA KVASTA!!!
Här kommer kärring nr 2.
(mindre söt)

Kram alla solvippor!!
Önskar

10 kommentarer:

jessikan sa...

Jag tycker att det är TVÅ fina kärringar jag! Finfina!

Känner så med dej! Det är sååå jobbigt, mina stora barns pappa förstörde sååå mycket för mej förut och det stjäl så mycke energi!

Jättekram

Anonym sa...

Vilken söt skrutta! Glad Påsk Anna!


/Ida i Kyna

Amanda sa...

2 söta kärringar lär jag säga att det var ;)

Hoppas ni får en fin påsk helg!

Glad Påsk kram / Amanda

Gela sa...

Hej du, hinner knappt vara inne på datorn mer... Nu är det vår på riktigt!!!! Jag tycker det är så fint här på din blogg. Blir glad av den. Hoppas du får en riktigt underbar helg med familjen. Stooor kram Ingela

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Åhh vilka fina kärringar..:)

Önskar er en uunderbar Påsk med nära & kära:) Kör försiktigt!

Stoor kram Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Hallå!

Skojar du med mig eller? Det är väl den sista kärringen som är snyggast! Haha ni är super fina bägge två;)

Usch så jobbigt med strul och ont i hjärtat:(
Det löser sig hoppas jag!

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kram Susanne

Haze design sa...

Glad Påsk önskar jag er! :-)

FruNeroLindström sa...

2 härligt fina tjejer i sina bästa år skulle jag väl snarare vilja säga.
Hoppas ni får mysigt hos mor och far och att det kan lätta hjärtat att vara bland nära och kära.
Önskar er en riktigt härlig Påsk Helg,
Kram Malin

Hammarsbacken sa...

Men vilka söta påskkärringar, både den lilla och den stora:) Fortsatt trevlig påsk. Kram Sonja.

FruNeroLindström sa...

Efter att ha tittat in ett ex antal gånger i helgen vill jag bara åter igen titta in och säga att du är saknad.
Men hoppas verkligen du har en riktigt mysig helg.
Men längtar sååååå efter nya inlägg ;) Kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...