tisdag 29 mars 2011

Eländes elände

Ok!
Ja änt bitter ja int!!!!!
Men va faaaaaaaaan e det här???
Snö Snö SNÖ!!
Det närmaste VÅR jag kan komma just nu är med mina
PÄRLHYACINTER!
Dock inomhus i mitt kök..
Men desperat som jag är...
så försöker jag även se "lite" vår i mina

Gamla PELARGONER som skjuter "nytt" liv.
Ja sär ja sär!!!!

Jag har precis laddat lite ny energi över en god smaskig kopp kaffe,
med GRÄDDE,KARDEMUMMA och KANEL i!
bara sååååå gott!


Ser ni föressten den lilla bruna!
Det är ett "litet" höganäs krus.
Även det fick jag av min mamma <<<3.
Hon sa_Den här kan du få,ja om du vill alltså.
du som samlar på så mycket "saker".
hahha
VAAA ,menade hon med det...tro??

Tack iallafall..,du ser mamma ,va fint det blev ;).

Å vet ni va då?!!
Jo ikväll förstår ni,
när kl e halv åtta.
Då e det SPORT!!
Så "halv åtta hos mig" ,ska vi minsann titta på kl
HALV TIO!!!!
Va e det för ett set? Halv åtta halv tio....

-men ja änt bitter ja int!!!!

Puss å kram

6 kommentarer:

jessikan sa...

Haha, vilken bitter dag :)) Tur du är så förstående och tålig :))

Här i Skåne snöar det inte men fy för in i baljan vad kallt och blåsigt!!

hoppas din kväll blir någorlunda trorts toket med tvtiderna;)

// Jess

Vita Falkens Lantliv sa...

Halloj!!!!!

Suck vad jag har missat många inlägg:( Jag fattar inte varför det inte går att få in dig så när du lägger upp nya inlägg så jag kan se dom...hmmm. Det går ju med alla andra???!!!! Märkligt:(

Trist med snön och kylan, men det ska bli vår, vi måste försöka klara dessa sista dagarna innan den kommer;))

Ha det bäst!

Kram Susanne

Vikeskärs hem och vardag sa...

Tack :) Här snöade det med men nu skiner solen och den nya snön är redan borta.
Fint med allt det gröna på bordet.
Kram

FruNeroLindström sa...

Njuter också av våren inne just nu.
Här regnar det ikväll, så man får väl va nöjd med det....töar ju snabbare då.
Hade ingen tanke alls på fotbollen ikväll. Så glad i hågen slog jag mig ner i soffan vid halv åtta, paff man blev.
Men då vet jag att jag kan få se det halv tio iallafall.
Ha en trevlig kväll.

Madame Morell sa...

Så söta dessa vita pärlisar är. Du, jag är också så galet trött på snön. Usch.
Må så gott
Jessika

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla:)
Hahaha du e rolig du..:)ja vad ska man säga..allt får flytta för sporten tyvärr..:(
Såå fina pärlisar!

Må så gott
Kraaam Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...