onsdag 30 mars 2011

SOOOOOOOOOOLEN!!

Helt underbart!
En stor värmande sol!!
WOW! PAFF!
Härliga tider =).
Koltrasten sitter under fågelbordet idag oxå...
eeeeee våren på intågande tro?
Bäst jag lägger in en bild på pärlhyacinten idag oxå..,
så vi RIKTIGT känner vårkänslan!!

Å sen mina härliga vänner,så har jag hittat ett helt fantastiskt pyssel.
jag e helt fast.
Såå roligt att göra,och det är bara fantasin som sätter stopp.
Kolla in!






Verkligen JÄTTESKOJ!
Visst e dom söta.

Häng dom vart man vill...
på en liten knopp,
på en ram,
runt ljuset.
Ja även här är det bara fantasin som sätter gränserna.

Men nu hinner jag nog inte blogga mera för stunden..
Lär ju UT i SOLEN,
nu när hon ÄNTLIGEN hälsar på MIG!!!

Ha en super skön onsdag (lilllördag).

Å tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar..
Blir såå glad!
kram

5 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Tack. Är själv nöjd med den bilden. Speciellt då vår hund har svårt att vara still ;)
Så mysigt med sol, vårkänslor och pyssel.
Här är energin på noll. Så har bestämt mig för att lyssna på kroppen och krypa upp i soffan.
Men hoppas på sol och mycket energi under morgondagen.
Ha en fortsatt mysig dag.
Kram

Det vita dårhuset sa...

Tack älskade du för din kommentar! Det krävs en 4-barn mamma för att förstå vad en annan går igenom.....;)
Underbara ting du gjort!!! Blir sugen att börja pyssla lite *ler*
Stor kram till dig min vän*

jessikan sa...

Nejmen så fint pyssel!1 Helt underbara och jag förstår att du är fast!

MMM skit med golvet....men de som är lackat är så fint! Man ser att det är ett golv man gick på för nittio år sen när huset byggdes och nu har jag bestämt att det ska va kvar och det andra får vi försöka få likadant.

Kramis

Vikeskärs hem och vardag sa...

Ja nog verkar det som våren är på intågande.
Fint pyssel du gjort :)
Kram

jessikan sa...

Ja jädra skit me golvet, men nu har vi kommit på lösningen :)

Du att så kul ska vi inte ha att du får se pysselrummet än! Där e fullkomlig kaos! En hörna som är knappt klar bara. MEn de kommer :)

Så härligt pyssel! Urfina, förstår att du inte kan sluta.

Kramen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...