måndag 28 mars 2011

solig måndag

Okej,måndag igen =).
Gud va veckorna rusar på.
GALET!
Måste få visa mitt underbart gulliga förkläde jag fick av mamma min =).
Titta så vårligt och härligt.
Gud så fin jag ska bli när jag går runt i min "GARDEN" sen=).
Å två söta små trädgårds handskar oxå=).
Lite fickor för frön å spade mm mm...
HÄÄÄRLIGT!

En liten glutt på skåpen som blivit uppsatta i köket får ni oxå.


Mera får ni se en ANNAN dag.
När det känns lite mera klart.

Kanske blir det lite bra iallafall??!!

Nu ska jag strax hämta hem ALLA mina
<<<<<<<<<<<<<<<3 gryn igen.

Ha en fortsatt skön måndag.
Och hoppas solen skiner på er ALLA.

Kram

6 kommentarer:

Gela sa...

Hej du, tänkte nyss på dig. var inne igår på din fina blogg men var så slut efter allt mässande och kalasande så jag orkade ej skriva nån rad. Tar igen det nu. Tänkte imorse när jag körde minstingen till M, på det du skrev att kunna åka iväg och tanka kärlek, lyckans du.
Hoppas det blir en självklarhet för mina barn att de kan komma till oss för att tanka kärlek. Lät så fint.
Idag har jag inte ens orkat plantera några frön men kameran fick vara med ut en stund och lite bilder blev tagna, solen lyser här med kallt men fint.
Hoppas du får en riktigt fin fin dag/Gela

FruNeroLindström sa...

Hej,
Tack så mycket.
Du har en underbart mysig blogg du med. Så hit kommer även jag komma åter.
Ha en fortsatt underbar dag.
Kram
Malin

zockervadd sa...

Åh vad jag tycker om att titta på dina bilder. Du har så mycket fint och du gör ju såna fynd på dina "shoppingvändor". Själv var jag till byggmax och köpte ett kabel idag...Kul va;-)?? hehehe..
Ha de sååå gott vännen!KRAM

jessikan sa...

Ja va fin du kommer bli!!

Ja snabba de j och gör klart så jag får se hur det blev.


Själv ska jag sova nu, e alldeles slut efter denna dan!

Kramen

Helena - ullvi32 sa...

Verkligen söt, har mamma sytt själv eller finns den att köpa? Skulle behöva förkläde både till mig själv och sonen så vi har när vi ska baka! :)

Mitt Vita Björkebo sa...

Helena...mamma har inte sytt det själv...,vill du så kan jag fråga henne om vart hon köpt det =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...