tisdag 2 augusti 2011

Heeeeeeeeeej!

Ja jag VET!
Fy så glest det har varit här inne,
men jag har lixom inte hunnit med.
Och det är väl ett tecken i sig,att jag varit på annat håll och haft det bra =).

Ni förstår ,jag å min älskling "avslutade" semestern med tre galet sköna dagar =).
ENSAMMA ,utan barn ;).
Välbehövligt till max,just nu.

Vi var i Grycksbo( av alla ställen).
Det var Uppträdande i parken där...
Torsdagen bjöd på BLACK Knights..
och fredagen engelska gruppen MATCH BOX!
För er som INTE vet,,så bjuder dom på underbar ROCKABILLY musik...
Vi dansade ,festade,och mådde oförskämmt bra...

Vi hade turen med oss oxå..att vår BÄSTA vän,precis flyttat till Grycksbo,,så vi bodde hemma hos henne,
i gott sällskap av en annan UNDERBAR dam vid namn Veronica.
Här kommer lite bilder =).












Ja det här e ju ändå bara förkvällen ..vi jazzade med andra galna rocka billysar till kl 0200 ca ,
två nätter i rad....
Men så sent händer så mycket annat,,,att kameran lätt glömdes bort....
Men ni ser ju.....Vi hade det UUUUUUUUUURKUL!!!
Så nu längtar vi till nästa år igen =).

Tack Malin och Veronica oxå...,som förgyllde våra dagar till MAX!!
( nästa år har vi egen "finbil"och "husvagn").
DRÖMMA går jöööö....

Hade velat vara i rättvik i dagarna oxå...
Det är ju CLASSIC CAR WEEK där nu..
Sååååå många fina bilar.....å doften sen =)..

Ja ..det blev inte så många fynd i detta upplägg..,men som ni ser..,så har jag inte haft tid ;).
Tror jag ska ut på en runda i morgon!

ha det gott nu alla!!!!!

Kram

3 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Vad kul ni verkar ha haft det. Vi har inte gjort mycket denna sommar. Men i morgon åker i alla fall jag och Rebecka (yngsta dottern) till Stockholm och shoppar lite (eller mycket...)Och nästa vecka åker vi till stugan i Söderhamns skärgård och blir där hela veckan. Sol tack...
I slutet på augusti eller i september åker jag och Håkan till Sälen några dagar. Vi brukar åka dit varje år och koppla av lite, ut och vandra i den vackra naturen och så... På vägen dit har jag mina butiker som jag brukar besöka, bla Gruvgatan 13 i Falun och Slott och Koja i Mora. Alltid hittar man någonting. Näe, nu ropar Rebecka. Hon vill att jag ska klippa topparna på henne. Ha det kanon bra. Kraaaam!!!

zockervadd sa...

Va kul det var att träffa er på fredagskvällen:-) Jag hade riktigt kul ... fast inte dagen efter;-) hahaha... KRAM PÅ DIG!

Anette sa...

Halloj Anna
Jag smet in här genom Freddans blogg hi hi du funkar ju inte hos mej :( kanske ska pröva att lägga in dej igen :)
Låter som ni haft en riktig toppenhelg hi hi
Va ner i tisdags på classic men bläää va med avgaser ,hade ont i halsen dagen efter hi hi
Ha de så bäst vännen.
Kramar Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...