söndag 24 juli 2011

Länge sen sist!

Hej!!!
Det var INTE igår...
Gu va dagarna rullar på....
Här kommer ett bild kaous för att visa en del av våra dagar:
Hemma hos mormor och morfar <3

Emina med ett loppisfynd 40 kr för denna underbara vagn


Bilder från DROTTNINGHOLM


Vi mös i JUDARSKOGEN/Ängby/sthlm

Hemma hos syster




NORRTÄLJE/Sandvikens camping






STORA båten till finland från GRISSLEHAMN





Åter igen bilder från UNDERBARA husvagnslivet på campingen.


Jag har haft underbara dagar med ALLA mina älsklingar,
Har hunnit tanka massor.
MEN jag kände att jag INTE ville hem....

Nu ÄR jag åter hemma trots allt,
Jag har haft fina dagar här oxå såklart,
men håll med om att det e nått annat att vara hemma...
ALLA MÅSTE lixom smyger sig på .,på nått olustigt vis.

Jag har naturligtvis hunnit LOPPA i sommar oxå...
Först tog jag mig en UNDERBAR lördag med min goa vän Kicki!!
Kolla här:


40 kr som sagt ..KAP i mina ögon!
Å sen detta

Underbart barn skrivbord ala 50 spänn =)
Det här träskrinet fyndade jag för 40 kr....Ganska stort och sååå vackert!
Och äntligen har jag hittat min Jesus!!!



Är inte det minsta troende..,men tycker att han e sååå fin!

Vi var även upp till underbara Susanne,med bloggen

Där fyndade jag denna underbara smörask


Igår kombinerade jag en ÖVNINGSKÖRNINGS tur med Sonen,och en LOPPISrunda...
Så då hamnade jag åter hos Susanne...


Och sedan på en annan loppis hittade jag detta fatet för en 10 a och åter en vacker Jesus för 5 an


jamen nu så....då e ni lite uppdaterade =)..
Nu har gubben och jag ca 1 vecka sem kvar...Alldeles på tok för lite
Va e 4 veckor på ett helt år.....LIXOM?!!!
Men man får vara glad för det man får....

Ha det nu jätte gott...
I höst blir allt som vanligt igen..
Puss å kram 
  

2 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Hallå där... Härliga semesterbilder. Ni ser ut att ha haft det hur underbart som helst. Synd att tiden går så fort när man har roligt bara... Men samtidigt behöver man verkligen den där perioden när man bara kan släppa allt och umgås med nära och kära. Inga dåliga loppisfynd du gjort. Speciellt AVUNDSJUK är jag på Jesusfiguren. Om du bara visste hur länge jag har letat efter en sådan... Jag är inte heller troende, men jag tycker att madonnor och Jesus figurer och bilder är så vackra och rogivande. Jag vet att vi hade en ganska stor jesusfigur, snarlik din, hemma när jag var liten. Irriterar mig lite på att jag inte tog tillvara på den. Men hur skulle jag kunna veta att jag skulle vilja ha en sådan nu??? Tack för de uppmuntrande orden när det gäller mitt "rökstopp". Jag kämpar på. Det är lite roligt faktiskt. I princip alla som får reda på att jag röker säger samma sak. - Röker du??? Det trodde jag aldrig!!! Jag vet inte varför. Jag kanske ser för ordentlig och hmm... förnuftig ut för att röka. Ja så är det, säger vi... Ja du, det blev ett helt brev det här. Vi kanske ska börja brevväxla:))) Ha det superdupertoppenbra resten av semestern. Kramisar i massor Sonja.

Vita Falkens Lantliv sa...

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

Så kul att du kikar in:)))) Ja ni verkar ju ha haft mycket trevligt och haft det skönt!

Smart att åka på loppis tur och pojken övningskör;)
Fina fynd du har fått tag på. Jag gillar också jesus figurer och madonnor men är inte ett dugg troende heller;)

Ha det BÄÄÄÄÄÄST!

Kram Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...