onsdag 15 juni 2011

Hej hopp...gummi....stövel!!!

Alltså e det bara jag som tröttnat ut på vädret nu?!!
Man går en hel vinter å längtar å längtar...,så kommer våren,
man har underbara sommarvarma dagar ...
SEN kommer SOMMAREN...
Hmm...Det mesta regnar bort...Var det inte så han sa...Tomas Ledin?!!!!!

Just nu har jagg en hems svacka...
Mår ap..
Trött,ledsen på att vara arbetslös,kämpar med vikten.
Just nu är mina döttrar i en HEMS ålder samtidigt.
Emina har sin 3 års trots...Allt e fel å trist..
Å Jennie skriker i all FASETT,tills hon kan prata helt.
Hon kan massor av ord,men där dom fattas...så SKRIKER Man bara rakt ut.
*phu* Nä nu vill jag bara ha semester ..åka bort å bara vara!
Ja VET Fredde;)!!!
Jag måste radera tävlingarna i höger spalten!!
Jag har bara inte orkat...bloggen har ju inte heller direkt varit MED mig..
Det e BRA att du sparkar mig i baken....=D!!!

Idag ska jag få besök av "min" kära vän KICKI =):
Älskar mina dagar med henne=).
HON får mig att må gott ,hon !!
ALLA borde ha en KICKI i sitt liv ;)!

Nä nu ska jag (medans jag har lite tid)
kika runt hos er igen...och HOPPAS det går bra att kommentera!!
Vi ses...
Tjolahopp....gummi....stövel!!!

kraaaaaaaaaaam

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du kära syster, vädret är si och så, och semestern kunde vara närmre i tiden än den är. Bara att kämpa på. Det är tur att även jag har en Kicki i mitt liv. En Gela är inte heller dumt när livet känns motigt. Snart blir vädret bättre och det där med vikten är ju ett kapitel för sig. Kram tills vi ses. Syster Yster.

Amanda sa...

Ibland är det kämpigt! Men det är bara att kämpa vidare så uppskattar du dina bra stunder mer sen.

Hoppas Du får en trevlig dag med din vän!

Kram Amanda

Hemmavid sa...

Skickar en stooooor kram till dig!

Hoppas att du får en fin dag med din väninna!

Kramen Jenny

zockervadd sa...

Man kan inte vara på topp jämt, allra helst när det lixom är jämngrått ute och regnet öser ner... Nu hoppas jag solen kommer tillbaka så vi kan ha en sån där härlig fikastund ute i trädgården igen:-)
KRAMIS

freddesvitahem sa...

Kära du. jag kanske sparkade för hårt. För det skedde en förvandling.
Ta det lugnt. Allt behöver inte göras på momangen kära du.
Härligt o se du skrivit ett par rader.
Vem behöver inte semester?. Snart får vi alla lite ledighet o få samla in lite vitaminer.
Många kramar

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej gumman!

Så trist det låter:( Jag kan oxå tycka allt är skit trist och hel deppigt då och då. Fan att jag inte bor nära för då hade jag piskat upp dig;))))) För just nu är jag på topp:)

Snygga HOME bokstäver, likadana köpte jag nu när jag var nere i Ullared.

Puss och kram Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...