måndag 13 juni 2011

Nu blommar LÖKEN...

Hej hopp!!
När vi lämnade av sönerna i AVESTA i lördags
hittade jag en butik som hette
PICKABO...
Att handla billigt e kul,stod det på väggen där =)!!
Så detta fick följa med hem...




Fina tyckte både JAG å GUBBEN =).

Lördagskvällen började sissådär...
När vi kom hem efter avesta resan,hade vi INGENström..Åskan hade tagit den precis här där vi bor..
FYYYYYYYYYYY vilket väder det var i hedemora när vi åkte genom där..
Så här satt vi å väntade på besök ...
kunde INTE duscha...kunde INTE spela musik
Kunde Inte använda spisen....
Å maten i kyl och frys visste vi ju inte HUR länge det varit utan kyla till...

Men som det oftast bruka sluta,så kom elen lagom tillbaka STRAX innan besöket kom!!
TACK!!!





Vi hade plötsligt OTROLIG tur med vädret..
En helt underbar kväll..
Varmt,stjärnklart.
Vid två tiden började det ljusna igen....
Då gick JAG och la mig...
resten festade vidare till 3 ..
Oj ja e för gammal för sånt  här,haha

Men TACK Malin å Johan och ÄLSKLING för en jätte härlig kväll <3.
Magnus å Anette var oxå förbi en sväng =).

Men kolla HÄR nu då...
Nu blommar löken...

Hyacinter och påskliljor....
HUUUUUUUUUUUUR kan det va möjligt???
Typiskt att det sker hos mig oxå..
det visar ju snabbt att jag INTE har gröna fingrar,haha
Eller oxå e det väl föressten HIMLA gröna fingrar jag har,
som lyckas med DETTA!!!

hahah..
Kram i massor sålänge!!!

4 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Fina bokstäver du köpt. Vad kul med en sån mysig kväll med vännerna. Sånt borde man göra oftare, känner jag. Det är ju så himla trevligt när det väl blir av! Jag tror nog att det är så att du har gröna fingrar som lyckas få hyacinterna och påskliljorna att blomma nu. Själv lyckas jag bara döda mina växter. Maken föreslog faktiskt att vi kanske skulle åka och köpa lite nya blommor till trädgården idag. Men jag tänkte att det är nog ingen idé att lägga ut mer pengar när de bara dör för mig. Fick nå gröna löss på de blommor som jag planterade för några veckor sedan. Så nu är de tvärdöda! Men jag får väl prova plantera nåt nytt så småningom för lite fint vill man ju ha. Ha en bra måndag kväll. Kramar från Mej!

zockervadd sa...

Såg ut som ni haft en härlig helg:-)Bäst att passa på när det är sommar!
På torsdag går jag av nattskiftet och sover till 13 i allafall, sen ska jag med syster och titta på Benjamin när han spelar tennis.. Så jag hinner tyvärr inte ses då:-(((
Men sen har ju jag semester, så då finns det ju massor av tid:-)
KRAMAR

FruNeroLindström sa...

Så jätte mysiga bokstäver, helt underbara.
Hihi, så här i efterhand tycker jag er start på lördagkvällen är aningen roande. Å vilken tur ni hade med allt, låter som en riktigt lyckad kväll.
Hoppas du även fått en härlig start på veckan.
Kramar Malin

freddesvitahem sa...

Hej söta du.
Gillar dina bokstäver med urklipp på, än de som är helt vita.
Bara ge dig en kommentar om att ta bort de gamla tävlingarna på spalten till höger.
hehe.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...