måndag 2 maj 2011

Uteplatsen

Hej igen..
Tänkte att jag kanske skulle uppdatera den pågående,
nya uteplatsen...
Lovade ju att jag skulle uppdatera lite..
steg,för steg.

Inte så mycket nytt gräs som kommit ännu,men det e ju SVINKALLT ute oxå så...
Ingen direkt inspiration till ute arbete heller alltså..
Men vi gör lite då å då..,
Så nu har vi kommit såhär långt ;).

Kan ni se er det framför er??
Det färdiga resultatet,haha
DET KAN JAG !  ;)

Lägger in en till bild...,bara för att jag ÄLSKAR
citroner...

Älskar dom för sin färg,smak,och det ger en känsla av hemtrevnad.
Iallafall tycker JAG det =):

Ikväll ska jag iväg och FYNDA något..
om jag nu har orken...
Annars hoppas jag att min älskade MAN orkar fynda ÅT mig.

Ni får se ikväll....eller i morgon...

Puss å Kram till er alla...

5 kommentarer:

Lotta sa...

Hej! Jo jag kan tänka mig hur fin er uteplats ska bli. Tack för din fina blogg. Titta gärna in till mig med. Kramar Lotta

Amanda sa...

Ja idag var det ingen värme alls ute! Men uteplatsen kommer nog blir kanon när den är klar :)
Hoppas du orkade iväg och fynda ikväll! Nyfiken ;)

Kram Amanda

Hemmavid sa...

Kommer nog att bli kanon! Nu håller vi tummarna att det blir finväder också, eller hur?

Citroner är underbara! Så fräscha!-På en konstkurs som jag läste hade vi i uppdrag att gestalta 20 olika bilder/tavlor/skulpturer med citroner.

Vi fick små titlar ex, expressionistiska citroner, citronen som försvann, citron i närbild, realistiska citroner, citroner i rörelse... Sen hade alla studenter (vi var ca 20 stycken) en jättestor utställning på Högskolan med alla våra citroner. Den var häftig - du skulle säkert ha gillat den!

Kramen Jenny

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Ser jättefint ut..:)
Kommer bli underbart att sitta där i sommar sen!

Fina citronbilder:)

Ha de så bra
Kraam Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej gumman!

Så skoj att få se hur uteplatsen växer till sig:) Blir säkert kanon!

Läste om din ångest:( Fy fan vad jobbigt! JAG vet precis vad du menar, det är så hemskt att få en attack!
Jag brukar också be min man att hålla om mig. Fruktansvärt att må så dåligt och inte kunna styra det.
Du behöver absolut hjälp så du slipper skiten! För mig hjälpte "lyckopiller" hatar mediciner men tackar gud för att det finns. För nu slipper jag den skiten.

Behöver du snacka eller så, så finns jag på mailen;)

Hoppas du snart känner dig bättre!
Kramar Susanne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...