tisdag 3 maj 2011

Underbara

Ni är så underbara ,ALLIHOPA!
Tack snälla ni för era ord <3.
Tankarna var oehört många igår..OCH känslorna,
kanske man ska tillägga.
Men som sagt..
att se och få bekräftat att man INTE är ensam om sådana här hemska saker,
gör att man har det lite lättare för att acceptera.
Och sedan att oxå se...att det FINNS så mycket KÄRLEK och vänskap,människor emmellan.
DET är VIKTIGT....




Jag och äldsta sonen åkte iväg till citygross på kvällen och "storhandlade".
DET gjorde mig riktigt gott. =).
han å jag e bästa vänner..
Vi kan få fnitteranfall,bara av att titta på varandra ibland.
Igår tyckte han att jag var VÄRLDENS pinsammaste mamma..

Jag köpte nämligen något stort ,yvigt och HYSTERISKT..
som naturligtvis stod i BÖRJAN av butiken...
Så med detta hysteriska ,höll jag på att slå ner mat i från hyllorna,
peta ut ögonen på folk,
skrämma slag på de flesta i butiken...
Men JAG....JAG var STOLT jag..=).

När vi sedan ska packa in varorna i bilen,så brast det igen...
hahaha
GRABBEN var rädd att vi skulle bli tvugna att stanna nånstans på vägen....
PINSAMMA morsor  =D!!

Kamoflerade i bilen satt vi...å alla möjliga tankar for upp i grabbens huvud...
Han e sååååååå SKÖN min LUDDE!!!
Men JAG...JAG var mest STOLT jag.....=).

Kan ni ana vad det var för stort ,yvigt hysteriskt jag fyndade????

Sug på den ni.....
Jag återkommer i em..
för nu ska jag å tjejerna till byns öppna föskola...
Det är EN av våra två mysdagar idag =).

Kram å ha det bäst alla ni BÄSTA!!!!


4 kommentarer:

Vita huset 28 sa...

Men oj va kan de vara?? Hmm.... spännande.
Ja visst är de härligt att man kan fnissa o skratta o bara vara.

Jag o min sambo hade de så i går kväll när han skulle förbereda för jobbdagen idag. Vi busade o låtsas slogs o kramade o skrattade helt hysteriskt!!! såååå kul, älskar dessa stunder.
Kul att du har så med din son, hoppas jag får så med min dotter när hon blir äldre

Ha en skön dag
Kram Camilla

Vikeskärs hem och vardag sa...

Halloj nu har jag kollat upp frakten. Jag har försökt packa så lätt som möjligt och 84kr ligger frakten på så totalt 154kr. Är det ok?
Kram

zockervadd sa...

Haha jaa nog har vi härliga söner Anna. Allra helst när man kan ha roligt tillsammans:-) Underbart de!!!
Men jisses vad nyfiken jag är på vad ni har köpt?? Jag kommer lixom inte på nåt alls...Lurvigt och stort? Ser fram emot och se vad det är;-)
Åh i morgon jobbar jag sen ska jag fira min födelsedag här på kvällen så jag hinner inte ses då:-(
Men gärna en annan dag?
KRAAAAAAAAAAAAAAAMIS

jessikan sa...

Du är så himla go! Fina du!

Kan det vara en fikus?? Eller tvättvinda??

Tack för berömmet om butikssidan:)

Jättekramen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...