måndag 16 maj 2011

Sommar fönster =)

Nu e köket klart..Och nytt i vardagsrummet oxå.
Lägger in bilder nu...,för sen kommer ALLA barnen hem..å då hinner
jag inte..
Så varsågoda...



Jag brukar ha dom lite mera utrullade...,men idag märkte jag hur mycket
ljus som egentligen försvinner då..
Jag har dom så här korta ett tag,så får jag se,vilket jag trivs bäst med.
Jag e sååå trött på mulet och mörker...
Vill ha LJUS nu!!!

I vardagsrummet blev det så fint med dom vita gardinerna.

Härliga tider,strålande tider....

Lite (läs mycket) SOL på det här nu oxå då...
så e sommarn fixad ;))..
P&K

2 kommentarer:

spunkan sa...

Hej igen :D
men va vackert det blev med dom fina gardinerna :) Såg att du kommenterat mina ljusstakar, och jag vet att det finns en billig variant och en dyrare, mina är den billiga varianten dom är väldigt lätta, dom dyra har jag hört är tunga :D lite info i alla fall men mer vet jag inte ... kram på dig i sommarstöket :D

Hammarsbacken sa...

Men himmel å pannkaka vad fint. De rosarutiga är ju helt underbart söta.
Nu blev jag lite sugen på nåt liknande. Håller ju på med samma "projekt". Jag älskar rutigt. Vilken underbar utsikt ni har. Och klockan är sååå fin. I love!!! Hoppas din kväll blir lika bra som dagen har varit. Kramar i massor från mig.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...