tisdag 17 maj 2011

Solen??HALLÅÅÅÅ

Helloj...
Är det NI som skrämt undan solen??
Vart är den??
Väntar och väntar och väntar....
men näe då...
Lyser med sin frånvaro.
Kanske e den svenska sommaren som har börjat nu då,trots allt.
Det e ju såhär,det brukar vara då ?!!!

men ja änt bitter ja,int!!!!

Idag gör jag lite reklam för en GRABB här i bloggvärlden.
FREDDE kallar han sig!
Han har en tävling just nu..
Tävlingen pågår till den 1:a juni.

Ja..idag har jag tjejerna lediga..Det e ju tisdag.
Men tyvärr så har ÖPPNAFÖRSKOLAN stängt inför sommaren.
Så nu vet jag inte vad vi ska hitta på idag?!
Som sagt vädret är ju INTE på vår sida heller..

Jag tar en timme i taget..,så får vi se...

Kram sålänge...

1 kommentar:

zockervadd sa...

Det är jag som har frivecka...vänta du, på torsdag kommer solen igen för då börjar jag jobba;-) Och jag änt bitter heller...haha...
Kom vid tio de blir toppen de, för jag är ju som sagt lite morgonseg;-)Då ses vi i morgon...KUUUUL:-)))
KRAMIS

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...