tisdag 17 maj 2011

Lycklig

Sånt här gör mig lycklig...

Har fyndat en stoooooooooooooooooor
SANDLÅDA på blocket (såklart).
0 kr....= me like!
Nu e re ju såhär...
(i ärlighetens namn)
att JAG fyndar ju hellre vackra möbler och så vidare..
Men jag VET två små PRINSESSOR som kommer att bli
sååååå glada,när den står här på tomten,
med massor av sand och leksaker i.
Ena dagen säljer man sonens EPA på blocket..en annan så köper man en SANDLÅDA.
Hmmm jag känner att jag har FULL spridning på mina änglar...,men ACK så härligt det känns i hjärteroten!

Nu har TALLRIKSHYLLAN blivit grundad.
Tror den blir bra där på väggen..
Med lite favorit sakeri...
ÄNTLIGEN..den har legat i garaget ett bra tag.

Och nu i dagarna kom jag på att jag har en helt fantastiskt gammal
rakspegel som ligger där ute oxå.
Den köpte jag för ca 10 år sen,om inte mera ,på en auktion.
Föll PLADASK för den.
Nu är det så att den är ljust mintgrön målad.
Har INGEN aning om det är orginal eller ej.
Så jag måste plocka in den,studera den noga..och överväga OM eller INTE
den ska bli vit...
Kan med all sannorlikhet hända att NI kommer att få hjälpa
mig att TYCKA!

Återkommer OM och OM igen ;)..
kram

1 kommentar:

freddesvitahem sa...

Gör inget om det inte är orginal. Bara den är fin och blir säkert finare om du ska måla den.
Gillar dina fynd och din tallrikshylla. Brukar vara dyra o fynda annars..
Ha en fin dag
Kram
(du med på utdragningen.´)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...