tisdag 17 maj 2011

Norges nationaldag!

17 maj!
Norges nationaldag.
Hoppas för deras skull att dom har bättre väder än vad DALARNA
har idag..

Fyttiracken!!!

Men tack vare vädret och trötta småtjejer,
(dom somnade i bilen)
Så hamnade jag hs HANNA i dag igen..

SMÅ men UNDERBARA inköp blev det.

Se här:


Dessa rullar ,och den underbara flickan.
Och sen dessa:


 Jätte fina motiv...
Sådana jag kommer att älska.

Nu ska jag måla vidare på några "vita" projekt som ligger på lut här...

Se u ALL!!!

kram

9 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Meeen, sånna trådrullar har ju jag letat efter jätte länge ju... Och vilka underbart fina bilder. Vad är det för butik du varit till??
Kram Sonja.

EnSpruckenRosaTekopp sa...

Hej Anna! Vilka underbart fina inköp du gjort.. Du hittar så mycket fint på dina loppisturer :) Jag älskar gamla trådrullar, dom är så fina så fina.. En rakspegel är något jag letar efter, men den som söker han finner!
Ha en skön Tisdagskväll goa du, Kram kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilka fina Hanna-fynd du gjort och mer fynd kommer du väl göra den 28 maj på regementet i Falun =) Mari.

Hemmavid sa...

Ha,ha! Ibland kan det vara bra när barnen somnar ibilen.. Vilka fina grejjer du hittade.

Trådrullarna är ju bara föööör fina!

Kramen Jenny

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla va gullig du är..:)
Hoppas att du har rätt..;)

Ha en fin kväll
Kraam Susanne

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej hopp Pelle snopp!

Vilka fynd du gör;) Önskar jag med bodde nära Hanna, verkar vara en skattkista där;)

Kram Susanne

Gela sa...

ÅÅÅ jag skulle också vilja hitta fynd, men är ett fynd i sig att ha hittat in till din blogg, gör mig glad. Ha en fin onsdag, kram Gela

Amanda sa...

Vilka härliga loppisfynd! :)

Idag är det bättre väder här i Dalarna, i alla fall nu på förmiddagen!

Hoppas ni får en mysig dag :)

Kram Amanda

spunkan sa...

vilka fynd du gjort , hur fint som helst :D , Hanna har nog bästa loppisen på länge :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...