torsdag 5 maj 2011

Ramlade ner

Tack mamma å pappa för en jätte härlig dag!!
Hoppas vi kan göra om den IGEN!!

Vi han med loppisar av ALLA de slag.
Hamnade oxå i en byggvårds butik.
Där fyndade jag ett par konsoller . 10 kr st.
Dom ska få pryda den nya väggen i vårdagsrummet.
Ska upp en hylla där,över fönstret.
Blir nog bra ;).
En spegel

Jag hittade oxå en perfekt korg,till olivträdet.
Men hjälp mig nu...kolla in

Ska den behållas brun...elleeeeeeeeeeer ska den bli vit?

Å sen förstår ni..e man dum,,eller e man DUM?!!
ÄNTLIGEN RAMLADE 50 ÖRINGEN NER!!
Först i dag kom jag på att det ligger ju  gamla nummer skyltar ute i garaget.
=D
Det är gubbens egentligen..
(men inte kan han bli ARG över att få ha dom inimhus heller?!! ;) )

Så titta ,vilken tur jag HAR




Eller hur?!!
Det funkar va?!!

Nu ska jag vara MAMMA igen..middag å så...
ses igen...

Love U All

kram

8 kommentarer:

Liza sa...

Oj så mycket fint du hittar!
Det är ju så kul o fynda! =)

Trevlig kväll!

Kram Liza

zockervadd sa...

Men Anna... du fyndar ju överallt! Önskar jag kunde hitta en massa på min gård med;-) MEN här är det bara skit i förråden...Hahaha... så ser du någon som smyger omkring på eran gård så kan det vara jag faktiskt;-) hahahaha.... KRAM på dig fyndlisa!!!!

Vita Falkens Lantliv sa...

Hejsan!!

Så skoj att fynda med sin mamma:) Jag tycker nog korgen ska bli vit:) Vilken tur du hade att hitta såna fynd ute i garaget!!!
Blir ju kanon, klart han inte kan ta illa upp att ha dom inne;)

Kram Susanne

jessikan sa...

Du om nån fyndar ju!!!

Jag hade oxå målat korgen vit, blir ju urmysigt!

Ja, jag vet att jag får det billigt men det är så goa gubbar på denna loppisen, inte en enda under 70 år och du vet man lägger i charmintensiven :)

Kramen

Vita huset 28 sa...

Hej va härligt med en hel loppisdag! Fina fynd också.

Klart de funkade med skyltarna, de tyckte väl han också :)

Ha en skön kväll
Kram Camilla

FruNeroLindström sa...

Låter som en underbar dag, det är du verkligen värd.
Kul med mysiga fynd.
Om trädet ska stå där det gör på bilden röstar jag nog på vitt.
Skyltarna är helt underbara, ni får det så fint.
Hoppas du får en skön natt efter en härlig dag.
Kramar Malin
PS: Tack för det underbara "paketet" jag fick på posten idag. Underbar vinsten, tänkte visa upp var den får vara i ett inlägg imorgon. Tack än en gång.
Kramar

Anonym sa...

Jisses... Jag tror jag får göra som kungen o hans fru. Jag får ta tåget upp till Borlänge o gå på loppisrunda med prinsessan....
Vilka fynd du gör, garagefynden va inte heller fel. Snyggt!
Må bäst, kram Syster Yster!

Hemmavid sa...

Visst är det underbart när man hittar fynd hemma på gården - i olika skrymslen och vrår?!

Skyltarna blir ju kalassnygga inomhus också! Vad ska de göra i garaget där "ingen" ser dem!?

Kramen Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...