fredag 6 maj 2011

fredag igen

Hej å hå va dagarna rusar på!
Nu är det äntligen den där sköna fredagen igen =).
Dagen vi väntar på hela veckan=).

Fortfarande känns dagarna fruktansvärt jobbiga.
Så fort det blir tyst eller tristess...,så är "katten" i huvudet på mig...
Känner mig rädd för att sitta ner och koppla av...,att gå och lägga mig.
Det räcker med att jag går på toaletten(där det är tyst och lugnt) så sätts tankarna igång igen.
Jag måste hålla mig hysteriskt sysselsatt hela tiden för att inte börja tänka..
Och det har börjat göra mig TRÖTT,fruktansvärt TRÖTT.
Som tur är,så har jag iallafall kunnat sova tungt flera nätter nu..=).
Och sömn är ju oehört viktikgt..,för att orka...
Både fysiskt och psykiskt.

Igår kom ett trevligt paket till mig på posten=).
Titta flickor =D!!
(och män såklart,OM det nu finns sådana som kollar dessa bloggar)




Jag har "BLOPPAT" lite hos
Jätte fina saker till liten slant=)
Super nöjd...Tack snälla!!!

Ja nu får vi se då...
Den här dagen är grå å regning å kall ,som dom flesta dagarna varit sista tiden..
Så inomhus blir vi nog ett bra tag till iallafall..
Får se om regnet ger sig under dagen.
Det är ju tjejernas och min andra utav 2 lediga dagar idag...
Så FULL RULLE RÅDER <3 <3

HA det bäst nu alla..och glöm inte...
det är FREEEEEEEEEEEEDAG idag=D!

9 kommentarer:

freddesvitahem sa...

Hej Anna!
Ja det finns män som gillar vitt och shabbychic och annat fint.
Är ny husägare så tar sin tid och inreda och fynda.
Du är välkommen och kika in och dessutom är du med på dragningen.
Jättefin blogg du har och jag följer den gärna.
Kram Fredde

zockervadd sa...

Jag är nog den enda som INTE längtat till denna fredag. 28 timmars arbete framför mig denna helg..
Ursch jag förstår att du tänker på din misse...Så sorgligt:-(
Skickar en massa kramar och hoppas vi kan få till en fika snaaaaaaaaart:-)
KRAM på dig bästa du!!!

Vita huset 28 sa...

Ja nu är de fredag igen, tjoho massa mys!!! :)

Trevliga saker du bloppat
Ha en skön helg.
Kram camilla

Hemmavid sa...

Äntligen helg igen! Regnet ska ge med sig sägs det...

Sommartemperaturer i början av nästa vecka.. Tackar, tackar!

Ha en skön fredagkväll!
Kramen Jenny

Vikeskärs hem och vardag sa...

Vad kul att du gillade sakerna :) Kul att dem kan glädja någon annan.
Önskar dig en fin helg, Kramar

Vita Falkens Lantliv sa...

Hej gumman!

Trist att du inte mår bra:( För det tar på krafterna att hålla igång hela tiden!

Så fina saker du har bloppat:)
I morgon blir det en tripp, ska kolla in i lite loppisar:)

Kram Susanne

Anonym sa...

Hej
Här har solen skinit hela dagen, lite kyligt än men snart så,
Hoppas ni får det bättre imorgon. Kram Syster Yster

FruNeroLindström sa...

Åhh, vet att jag sagt det innan, men lider så fruktansvärt mycket med dig.
Men vilka söta saker, mysigt.
Hoppas solen vi haft når er imorgon.
Önskar er en mysig Fredagkväll,
Kramar

Lotta sa...

Såå söta saker du har beställt. tack för en fin blogg ! itta in till mig med! ha en fin vårhelg! Kram Lotta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...