lördag 7 maj 2011

Äntligen sol igen

God förmiddag..
LÖRDAG ..och SOL =D!!

Igår kväll fick Emina gurkan en allergi reaktion,så det blev sjukhusvistelse med henne,
Idag är det bra igen efter lite mediciner.
Så nu får vi kanske ta och nysta i va det kan vara för då..
Inget konstigt åt hon iallafall i går..
Läkaren hade (som vanligt) inget att komma med som förslag..

Lägger in lite uppdatering på ute platsen...
(fast igår satte jag å Ludde farten på å gjorde lite fint på frigga verandan) Kommer bilder därifrån oxå..)




I går satt jag faktiskt ute,på verandan med att glas ROSE..
Trotsade regn å svala vindar...men
RIKTIGT MYSIGT VAR DET!!!

Nu ska vi göra gamla delar av falustad...
Dom har öppnat alla gamla gårdar där..och har gårdsloppisar...

Åter kommer senare..
Ha en superskön lördag!!

Kram i massor

5 kommentarer:

Hammarsbacken sa...

Åh, om jag vetat det hade jag nog tagit en tur till Falun idag. Vad mysigt det låter. Hoppas du hittade något fint. Föresten kanske du har några tips på loppisar i och runt Falun?... Har länge tänkt ta en loppisrunda där. Ha en trevlig lördag kväll. Kraaam.

Vita Falkens Lantliv sa...

Vad kul med gårdsloppisar!!!!! Precis vad jag skulle vilja gå på.

Nu har jag fått min vinst:) Tack snälla för det söta hjärtat:)

Ha det bäst!

Kram Susanne

jessikan sa...

Fy för allergiska reaktioner det är ALDRIG roligt!!
Vackra bilder!

Klart du ska klämma in ett skåp, eller du har kanske redan gjort det efter loppisbesöket igår :)

Jodå, allt ordnar sej och man brukar hinna, vilket jag ju gjorde ( med massa hjälp från mannen :)

Stor KRAM!

Hemmavid sa...

Gårdsloppisar - myyyys! Vi planerar att semestra i Dalarna iår.. undrar om det går att få med "gubben" på loppis!?? ;)

Hoppas att det är bättre med din dotter. Otäckt att inte veta vad det kan vara...

Kramen Jenny

zockervadd sa...

Åh dit hade jag oxå velat varit! Men jag var tvungen att jobba:-(
Var det kul?
Älska loppis<3
KRAMIS!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...