fredag 8 april 2011

SKIT

OJ,får man börja ett fredagsinlägg,så taskigt..
Nä,vi börjar om!
Gomorron alla härliga bloggvänner och vänner =):

Men mitt huvud dunkar på som den envisa duracellkaninen även denna dag.=(
VARFÖR?!!
Har varken TID eller LUST med det.
Å två st småtjejer.2år i morgon och snart 4,
kivas ,retas..å är alldeles hysteriskt högljudda..
kan mitt huvud "tycka" idag..
OjOJ..Men på nått vis ska vi få den här dagen att rulla oxå.
Strax ska jag skjutsa 17 åringen till plugget i grannstaden..
så en biltur ligger på schemat iallafall..
å innan dagen e slut ,så har jag nog agerat TAXI flera ggr om föressten...


Hej sålänge..kikar alldeles säkert in igen med ett nytt inlägg..
Å så ska jag surfa runt själv...i den UNDERBARA Bloggvärld jag nu trivs sååå bra i..
Vi ses HÄR..eller DÄR!!!

Ha en super skön fredag med MYCKET MYYYYYYYYYYYS!

Kram

1 kommentar:

zockervadd sa...

Trist med huvudvärken...Hoppas det går över fort fort!!! Ja du vännen...nog har man vart taxi massor. Tänk vad Ludde och Jimmy ska få köra "igen" sen när de får körkort;-) Det blir nog minst varje fre och lördag tre år framöver;-) mohahahaha TREVLIG HELG!!!! kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...