tisdag 26 april 2011

MARDRÖM

Åh fy å nej å skiiit oxå.
Diskmaskinen ligger isär plockad på köksgolvet.
Vi unnade oss den bästa av dom bästa..(trodde vi ja).
DUM maskin!!!

(Å vi som tyckte den var såååå fin oxå,svart å snygg ihop med spisen och rostfria spiskåpan)
Den stannar i programmet å piper..den öppnar luckan av sig själv..å
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ va trött jag blir.
Ser DOLLARtecknena rulla runt i ögonen..
Hoppas det inte ska vara såååå illa..,men orolig blir man.
Ja det blir man väl ALLTID när det handlar om elektroniska,datoriserade,SKIT saker..
Hmmmm tacka vettja gamla fina hederliga möbler,som bara förmedlar kärlek och omsorg!

Trötter e jag oxå..
Som en GNU!!!
Om dom nu e trötta??
(är ett uttryck iallafall.)
Men efter endast ca 3-4 sovtimmar..,så är inte JAG kaxig iallafall.
Längtar sängen redan nu..
Men ett tag till får jag väl kämpa på...
Men det kommer inte bli några stora kraft tag ikväll
 inte...

Här är min lilla kökstrådgård iallafall..
Ja inte alla då..för BASILIKAN står i fönstret...
Men här kommer,
Oregano,persilja och timjan...
Doftar UNDERBART!!



Nä nu blir det softa ett tag...,måste varva ner efter en intensiv dag..
Sen blire sängen..=)

Ha en skön kväll,alla sköningar..
kram


                                                                   

1 kommentar:

Hemmavid sa...

Blä, vad trist när saker går sönder.. Roligare saker kan man lägga pengarna på!

Tack för kommentaren på min blogg - alltid kul när "nya" bloggare hittar varandra, eller hur?

Kramen Jenny

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...