lördag 9 april 2011

Födelsedags kalas

Idag ska vi ha KALAS!!
Våra "lilla" Jennie fyller 2 år idag<3
Gud så fort tiden rusar...
Nu är min äldsta 17 å min yngsta 2...
Inga bebisar kvar hemma alltså..!!

OJ så suddigt,men det syns att det e tjejkalas på gång idag iallafall.

Kolla det här då..
Jag fyndade för ett tag sedan två st ljusstakar..
Föll pladask för dom trots att dom var lite "klumpiga"
men ack så charmiga tyckte jag.
Har ingen aning om av dem dom e gjorda,eller VAR..
Men kolla:



Jag satt och läste i nyaste ALLT I HEMMET .
Och DÄR var samma,fast i porslin.
Häftigt=).

Om den här rosa stod det:
-Jag gillar Mikaela Willers ljusstakar,tallrikar och koppar,
som Barock ljusstake,625kr.

Vet NÅGON nånting om MINA ljusstakar..eller Mikaelas porslin??
Berätta gärna då jag e överförtjust i det..Kolla in den söta ROSA staken oxå...

Ha nu en skön solig lördag..
Nu går vi ut på en familje promenad INNAN kalaset!!

Kram

5 kommentarer:

zockervadd sa...

Men vart gör du alla dina underbara fynd någonstans?? De där ljusstakarna är ju som gjorda för mitt hem;-) haha... Grymt fina var de:-)!!! Ha en himlans mysig dag med kalas och allt:-) KRAAAAM

Madame Morell sa...

Härliga robusta ljusstakar. Vad fint du har gjort med vimplar.
Kram denna lördag
Jessika

Anonym sa...

Vad roligt att du hittade till vår blogg och att vi inspirerar dig;) Alltid roligt att bidra till kreativitet och kakformarna du gjort är jättefina...

Helt underbara ljusstakar du fyndat vet dock inget om dem men om du får reda på det så skriv gärna och berätta för nu blev även vi nyfikna;)

Vi önskar dig en ljuvlig helg och önskar dig lycka till i vår utlottning;)

jessikan sa...

du har en jäkla tur med dina fynd!

Jag har oxå ett himla stort spann mellan äldsta och yngsta. Oliver, äldsta fyller 21 i år och lillebror e två de e ju häftigt.
Mina ungar brukar säga att när lillebror börjar skolan och han blir retad ska han säga till dom att passa er, när mina storasyskon slutar jobba idag kommer dom och ger er stryk :)))

Kram J

Hammarsbacken sa...

Hoppas det blev ett lyckat kalas. Vad fint ni hade gjort det. Ljusstakarna var helt underbara.
Kram Sonja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...