onsdag 16 mars 2011

Vardags rummet

Hej..
Tänkte att jag skulle visa er från ANDRA sidan den nya väggen oxå.
Vardagsrummet blev ju betydligt mindre.
Men ett val vi gjorde ,
då vi bara sitter där när det e TV -tittande.
Så vad ska vi med ett sådant döutrymme till??
Nä nu ytnyttjas utrymmena maximalt=).
Något man verkligen behöver,
när man bor "litet".


( där i det mörka skåpet,skymtar ni min troll samling)
Kan förövrigt inte bestämma mig om skåpet ska vara som det är,
eller målas vitt?!!
Och då mest för att trollen ska komma mera till sin rätt!!
TIPS TACK!!

Tavlorna på väggen,har bla min FARFAR målat!
älskar dom!


och Missen" LITEN " skymtar!
Hennes favorit ställe!!!

Litet och smått.
Men finns det <3 rum,
så finns det stjärte rum!!!!

Gokväll...

Kram

2 kommentarer:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej!
Så fint du har det!

Har en liten fråga...
Jag har lagt till dig i min blogglista, men sina inlägg kommer inte med :(
Det enda som finns är ett inlägg gjort för jättelänge sedan och klickar jag in mig där, står det att bloggen inte finns...

Jag är ingen hejare på datorer, så det är inte omöjligt att svaret är MYCKET enkelt;)

Ha en fin kväll!
Kram Annica

Vita rosor och förgätmigej sa...

Vad mysigt ni har det! Jag skulle helt klart behålla skåpet i den färg det är. Tycker det blir en fin kontrast mot allt det vita. Det behövs kontraster för att man ska se helheten om du förstår hur jag menar... ;0)

Angående fåtöljerna så säger jag bara... sätt igång! Det går åt ungefär 2kvm tyg till en sådan Emma jag har. Tar man det lugnt och fotar allt man gör eftersom så går det som en dans!

Kram/ Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...