måndag 7 mars 2011

Lugn

Ett litet lugn lägger sig just i mitt hem.
Små flickorna nattas .Äldsta grabben åkte iväg med polaren
och Olliwer sitter på sitt rum.
Den ena kattungen " Turtlan" har just blivit hämtad.
=(.Det gör ont i hjärtat,men det var en helmysig kille som föll pladask för henne=)
Han kom ända från vansbro..och var såå mån om henne.
Det tryggar mitt <<3!!!
Ha det bra nu Turtlan..goskissen min!!

Ikväll blir det bara BARN på tv..
Familjen annorlunda
och sen nån ny BB serie..
Det vackraste på jorden är varje ggn en ny liten människa kommer och förgyller våran kalla värld!!
Det kan aldrig sägas för många gånger! Jag ÄLSKAR mina barn!
Är Otroligt stolt över dom alla.
Olika individer,med olika tycken och värderingar.Det är det som gör dom så härliga!
Egna små individer i redan så låg ålder.
Se hur dom ytvecklas till stora karlar..
Jag bara älskar dom !!!
Vad vore JAG utan mina BARN?!!

Ha nu en skön slapp måndagskväll...
Vi ses ..Kram

3 kommentarer:

Emelie sa...

När kan man kastrera en katt som nyligen fått en kull?
Tänker på Liten, eller har ni gjort det redan?

Unknown sa...

Hej! Ja, visst är barnen en stor gåva! Jag har haft sköna lata dagar med mina på vår lilla semester. Lycka till i utlottningen! Kram Anna

Gela sa...

Hej vet att jag kommenterar på ett gammalt inlägg men kan ju ej låta bli... Känner så bra igen mig att vad vore jag utan mina barn. Det är ju alltet. Önskar dig en fin fin dag igen/Gela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...