onsdag 9 mars 2011

Matrummet

Veckorna bara rusar på och det är redan onsdag(IGEN).
Idag ska jag måla om alla 4 sovrumsdörrarna.
Det kommer att bli en kolosal skillnad,
Det är jag övertygad om redan INNAN.
INGEN tvekan här inte.
Jag har kvist- lackat dom 3 ggr,
så nu ska jag nog våga=D!

Tänkte visa er kvälls och dag bilder från matrummet.
Nu står det gamla hederliga köksbordet där igen..
,Fast med VIT bords skiva.
Innan hade det faneer på uppsidan,vilken hade släppt här å var.
(varken snyggt ELLER hygigeniskt)

Där i bakgrunden ser ni ena sovrumsdörren,
ja ni HAJJAR va?
Nu ska lugnet även få lägga sig i hallen =).
Måla på..ett å två.

Ha en skön lilllördag =)..

Kram

4 kommentarer:

zockervadd sa...

Åh den där väggen blev verkligen heeeelt GRYM!!!!
Vilken energi du har med allt målande, kommer bli jätte fint med vita dörrar! Ha en bra dag. KRAM

Liza sa...

Hej!

Vilken mysig blogg du har!

Mvh Liza

m i l l a h . s e sa...

Vad du grejjar!!!
Skulle oxå vilja fixa en massa, men oooorkar inte...
KRAMAR!

jessikan sa...

Sååååååååå fiiiiint!! Jisses, jag blev alldeles rörd här. Va du e duktig!

Jag märkte att nåt blev fel, men nu går jag in via dina kommentarer :)

// Kramis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...