tisdag 22 februari 2011

Njut av livet


Med tanke på mitt tidigare inlägg idag....
..ville jag bara tillägga detta.
Njut av livet.. Det går inte i repris.!

Något jag kommit på är..att jag e väldigt svag för gamla kartor.
Dom är oehört vackra.

Eftyersom jag är en föredetta 08 så föll jag för den här bla...
Visst är den fin =).
Iallafall i mina ögon.

I morgon blir det en fyndar runda tror jag bestämmt!
DET gillar jag!
Att aldrig veta vad man kommer hem med.
Som lilla julafton ungefär..

Skulle så gärna vilja hitta en tallrikshylla..
..men det har varit väldigt svårt..
Åtgången verkar vara enorm...
Få se då..
..om jag lyckas i morgon..

Ha en skön tisdagskväll alla <3

Kram A!

1 kommentar:

HOUSE OF SVEA sa...

Ja men visst blir man sugen att ta fram allt som kan skynda på våren... vad konstig man är för det går ju inte fortare men det är väl själva känslan!

Kram Anna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...