onsdag 23 februari 2011

Delar med mig

Jag måste få berika eran dag med en helt underbar blogg.

En bloggerska jag TROGET ,slaviskt ;) förljer VARJE dag.
En tjej som har ett enormt  <3,
och som delar med sig av sitt liv och hennes enorma intresse för VIT inredning.
Hon har ett helt otroligt vackert hem  ( i mina ögoniallafall).

Kika in ..

Idag har JAG förövrigt tillbringat hela förmiddagen med att få upp
värme här i huset.
I morse när vi vaknade stod temperaturen på 13 grader i hela huset.
OGILLAS kan jag lungt säga!
Jag e stelfrusen ännu.
Kaffe koppar har slunkit ner i lagoma mellanrum.Ja inte kopparna,men kaffet;).,men nej då...
Har lyckats få upp graderna till 18 nu..,men golven är ju svinkalla...
Vi har just nu- 18 ute...Brrr
Jämmer och klagan..,haha

Nä nu måste jag "grilla" vidare här hemma...
E ju snart dax för lunch!!

Ha en kylig men skön lill lördag =)

Kram A!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...