tisdag 22 februari 2011

Inga glada dagar

Just nu e livet lite halv roligt=(.
Mår inge vidare alls...
..Kanske mår jag som jag förtjänar????

Hjärtklappning,fladder,ONT och svullen i magen=(.

Varför kan man inte bara få tralla på å vara glad?!
Gör mitt bästa varje dag..,men just nu känns det trist.

Jag har ju problem med min rygg sedan MÅNGA år.
Så nu går jag med myrornas krig i vänster ben sedan flera dagar tillbaka.
Oehört jobbigt och påfrestande.
Samtidigt gör sig ischiasen i höger benet sig påmind HELA tiden oxå.
Usch vilken klagosång..
,,,men tror inte att någon människa går igenom livet obemärk ,bara sådär..
---ALLA har vi väl våra dagar,perioder?!!

Tur jag har mina älsklingar här hemma,
och mitt intresse för inredningen..
DET håller mig på fötterna sådana här dagar.

Men det e tufft med dessa "dolda handikapp"
som många av oss faktiskt lever med.
Vad det än må vara ...så ska man inte dömma någon, innan man vet vad personen i fråga går igenom!!
Det har jag lärt mig genom åren.
Alla dessa "smärt utredningar" jag varit på och träffat andra människor.
Alla med olika sorters värk , eller andra påfrestningar .

Livet är INGEN enkel resa.
Men jag är glad att jag får dela livet i med och motvind med mina nära och kära.

Så vi tar våra dagar och kämpar på =).

Så en extra kram idag till er alla <3
I med eller motvind!!!!

Kram ANNA!!!!

1 kommentar:

m i l l a h . s e sa...

Att leva med värk är ingen dans på rosor...
Kramar!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...