fredag 1 juli 2011

OJ

Hej mina fina!!!
Sorry..,jag VET att jag varit URdålig på att uppdatera.
Fick mig tom BASSNING av syrran ;))!

Tiden finns inte bara till alltså...
just nu är det nått hela tiden...
Samtidigt känner jag mig fortfarande jätte trött.
Inväntar säkert SEMESTERN,som det e nu.
I dag går ÄNTLIGEN gubben av..och tjejerna lämnade dagmamma Mona i går..
Så nu sååååå!!!!




Detta lilla blomster arrangemang gjorde jag till Mona som tack för allt,
och en önskan till henne om skön ledighet å lata dagar =).


Nu ser jag att detta inlägg inte alls går i VITT..
Haha ..,så då kan jag ju fortsätta att lägga in lite mera ROSA!

Kolla in härliga!!!!
URläcker faktiskt!!!


Å kolla in blåsan och örhängena till...

Det e INTE bara vitt som e fint...
Tycker om färg på sommaren...
(Annat är det ju förståss i hemmet!)

Nä nu ska jag försöka få tag på min son Ludwig.
Han har tillbringat natten i Falun han.
Det är ju den berömda
PEACE&LOVE
festivalen nu.
Den härjar ända från onsdagen till lördags natten...
Så nu har jag somnat först kl 4 på morgonen i väntan på att höra från honom..
Känner mig ganska dööö
faktiskt!!!
Å 2 till HEMSKA nattpass,lär det ju bli!

PUSS & KRAM
FRED & KÄRLEK
PEACE & LOVE!!!

1 kommentar:

Hammarsbacken sa...

Vilket gulligt blomsterarrangemang. Det blev hon säkert jätte glad för. Och den rosa klockan var ju verkligen "ursöt", "klockren" helt enkelt:)))
Jag kommer säkert ta en loppis/shoppingtur till Dalarna i sommar. Hör av mig då. Vore ju som sagt var jätte kul om vi kunde träffas. Hör av dig om du har vägarna förbi Valbo du också. Eller varför inte komma hit även om du inte har vägarna förbi...:)))
Ha en underbar semester. Kram kram kram!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...